Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 var på fest i går,der dukket det opp amfetamin. uten å tenke meg om tok jeg en liten stripe. angrer som en hund nå. har ikke vært borti det på mange år så jeg skjønner ikke hva som gikk av meg i går. men det jeg lurer på. er når jeg kan amme igjen? jeg skammer meg sånn,er det mulig å være korttenkt. aldri igjen.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Huff da! Det er ikke no morro å gå på den smellen der... Vet desverre ikke helt kor lenge det går før det er utav kroppen igjen.. men et par dager vil eg tro så bør det være "reint"...tror eg da! Hm...ingen hjelpetelefoner el.lignende som vet da?!?! Evt. ring te lege, legevakt..trenger ikke si navnet ditt... Godt du ser alvoret i situasjonen og har lært
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jeg var så dum å ta kokain når jeg ammet, og måtte vente i 48 timer... vet ikke med amfetamin...søk på nettet!!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 du bør hvertfall vente 3 dager før du ammer igjen, men husk og pump
Februarfisk Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Rustelefonen kan svare på sånne spørsmål. De er oppe fra 11 til 21. Nr er 08588. Lykke til!
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Djeeezez... er det virkelig mulig?? Herregud...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Foreldre som gjør sånt burde vært fratatt ansvaret for sine barn.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Hvor skulle så alle ungene blitt plassert da?? det er jo så mange som driver med det, desverre. men er i grunn enig, har man i det minste ikke blitt ferdig med slikt, kunne man også ha ventet med barn.. har selv styra med det meste, men da jeg prøvde å bli gravid sluttet jeg, har aldri rørt noe siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå