Gå til innhold

hva har jeg gjort:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på fest i går,der dukket det opp amfetamin. uten å tenke meg om tok jeg en liten stripe. angrer som en hund nå. har ikke vært borti det på mange år så jeg skjønner ikke hva som gikk av meg i går. men det jeg lurer på. er når jeg kan amme igjen?

jeg skammer meg sånn,er det mulig å være korttenkt. aldri igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da! Det er ikke no morro å gå på den smellen der... Vet desverre ikke helt kor lenge det går før det er utav kroppen igjen.. men et par dager vil eg tro så bør det være "reint"...tror eg da! Hm...ingen hjelpetelefoner el.lignende som vet da?!?! Evt. ring te lege, legevakt..trenger ikke si navnet ditt...

Godt du ser alvoret i situasjonen og har lært :)

Skrevet

Jeg var så dum å ta kokain når jeg ammet, og måtte vente i 48 timer... vet ikke med amfetamin...søk på nettet!!

• 1 måned senere...
Skrevet

du bør hvertfall vente 3 dager før du ammer igjen, men husk og pump

• 3 måneder senere...
Skrevet

Rustelefonen kan svare på sånne spørsmål. De er oppe fra 11 til 21. Nr er 08588.

Lykke til!

Skrevet

Djeeezez... er det virkelig mulig?? Herregud...

• 3 uker senere...
Skrevet

Foreldre som gjør sånt burde vært fratatt ansvaret for sine barn.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvor skulle så alle ungene blitt plassert da?? det er jo så mange som driver med det, desverre. men er i grunn enig, har man i det minste ikke blitt ferdig med slikt, kunne man også ha ventet med barn.. har selv styra med det meste, men da jeg prøvde å bli gravid sluttet jeg, har aldri rørt noe siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...