Gå til innhold

Hvem av dere betalte gifte/forlovelsesringene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte mannen uten at du visste det?

Eller fridde han og dere valgte ut ringer sammen og han betalte/dere delte på summen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jeg som fridde her i huset, vi plukket ut og betalte ringene sammen.

Skrevet

Han hadde valgt hvilken ring vi skulle ha, måtte bare være med å velge rett str. Han overrasket meg på vår 5årsdag:) Han betalte..

Skrevet

Vi plukket ut ringene sammen. Nå har vi stålringer, som tilsammen kostet oss 350kr så vi ble ikke akkurat ruinert kan man si. Husker ikke hvem som betalte de jeg, felles økonomi så det er samme hvem av oss som betalte. Når vi gifter oss blir det nye stålringer, men litt anderledes. min mann vil at jeg skal ha en med en diamant på.

Skrevet

Han gikk ikke med forlovelsesring, det var jeg som ble fridd til og som da fikk en ring. Den betalte selvfølgelig han.

Gifteringer går av felleskassa og velges ut i fellesskap.

Skrevet

Jeg og eksen ble enige om å forlove oss.

Valgte ut ringene sammen og delte på regninga. Tror de kostet rundt 2-2500 om jeg ikke husker helt feil!

Skrevet

vi hadde kjent hverandre, og vært kjærester i hele 4 mnd og hadde bestemt at vi skulle gifte oss. Så vi fant ringer sammen og betalt de sammen.. Skulle egentlig ikke gjør noe mer ut av det, men han gikk på kne en uke før vi fikk ringene likevel :)

Skrevet

Vi delte på det. om det var 50-50 vet jeg ikke. Men vi har felles økonomi så det spiller liksom ingen rolle

Skrevet

Mannen fridde overraskende, og hadde da kjøpt ringer på forhånd.

Skrevet

Vi delte på det. om det var 50-50 vet jeg ikke. Men vi har felles økonomi så det spiller liksom ingen rolle. Vi snakket om at vi begge ønsket å gifte oss. Vi fant ringene sammen, men det var han som fikk vite når de kom og det var han som fridde

Skrevet

Mannen kjøpte ringene bak min rygg, på mastercarden for at jeg ikke skulle se det på kontoutskrift ;)

Vi har felles økonomi da, men var han som bestemte de og kjøpte de, så må jo si han.

Str min fikk han ved at mamma lurte meg til å prøve en av ringene hennes, og den passa akkurat ;)

Skrevet

Vi betalte sammen, valgte ganske dyre ringer(9000,-) så det var greit å gjøre det sånn:)

Skrevet

Han fridde, vi valgte ut og betalte sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...