Gå til innhold

Svart kjole med mønster kan jeg vel bruke i et bryllup??? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor vil du det? Du vil bli uglesett av mange. Er det ikke bedre å investere i en kjole som kan brukes uten problemer ved slike anledniinger?

Det eneste som mangler er at kjolen er knekort.

Skrevet

I følge de tradisjonelle reglene kan du ikke det nei. Men er ikke alle som er så nøye på de reglene. Jeg var i bryllup i svart kjole for noen år siden. Bruden var med når jeg kjøpte den og hjalp meg å velge den ut. Snakk med bruden du, hun som bestemmer den dagen;)

Skrevet

Hi hi den går til knærene=) Eller det er vel kanskje rett nedenfor. Men uansett det er ikke en stram kjole. Den sitter inntil øverst også er det et "belte" av en type svarte blank "strass" pærler, også er den vid resten. Det hadde vært så fint om jeg slapp å kjøpe ny. Men samtidig er jeg så veldig usikker på om jeg tør å gå med den.

hi

Skrevet

Ja jeg får vel kanskje gjøre det. Jeg kjenner henne jo, men ikke så veldig godt, men samtidig vil jeg jo ikke komme med svarte klær om de er helt imot det. Men jeg har også hørt at det ikke er så "nøye" lenger.

hi

Skrevet

Tror det er et fåtall som synes det gjør noe, men dumt hvis akkurat hun er en som synes det er dumt ;)

Skrevet

Det er ikke lenger slik at man ikke kan gå med sort eller rødt i bryllup!!

Så lenge man ikke går med HVITT! Har selv gått med både sort og rødt, no problem. Vi lever ikke på 70-tallet lenger...

Skrevet

sier som de andre: hvis du snakker med bruden og hun ikke har noe problem så synes jeg du kan gjøre det.

Min sster gikk i en svart kjole i mitt bryllup selv om jeg ikke var helt fans, men det var den kjolen hun følte seg mest vel i(hadde kjøpt litt forskjellige som hun egentlig ville bruke). Det gjorde ingenting altså:)

Skrevet

Jeg skjønner at det er veldig forskjellige meninger om dette, så da er det vel best å spørre henne=) Jeg vil jo ikke "ødelegge" på noen som helst måte på dagen deres.

I vårt bryllup gikk folk i akkurat hva de ville, og flere hadde svarte kjoler. For meg gjorde det ingenting. Det eneste er at jeg hadde nok kanskje syntes det var litt kjipt hvis noen kom i hvit kjole. Så akkurat det kommer jeg ikke til å ha på. Jeg syntes bruden kan få være hvit alene=) Men alle mannfolka går jo i svarte dresse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...