Solstråle77 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Har litt utflod som er som slim om dagen. Er dette vanlig? Beklager ekkelt spørsmål, men lurer på om det er flere som har det? Er 35+3 i dag, og har vært redd for prematur fødsel siden uke 27. Betyr dette at det nærmer seg, eller er det normalt? Jeg merket ikke at slimproppen gikk under forrige svangerskap, men der regner jeg med at det er så masse at man merker at det er den. Det jeg har nå er spredd utover dagen,,, Noen som kan hjelpe?
Bonanza Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Hei på deg. Slimproppen er av en litt spes "konsistens" egentlig...litt sånn glassmanetaktig, altså mer fast :-). Ellers kan proppen gå over flere omganger og dager. Hvis det er den som går, forveksler du det nok ikke med vanlig utflod... Mer proppaktig liksom...
Solstråle77 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 Takk for svar.. Har i grunnen hatt det de to siste ukene, så da er det kanskje normalt? Synes det som kommer er glassmanetaktig.. Holder meg litt ekstra i ro når jeg oppdager det, for vil jo gjerne holde den lille inne litt til... I tillegg skal jeg prøve å ta eksamen på mandag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå