Gå til innhold

ADVARSEL STYR UNNA ELVIRA HUN ER BARE LURERI!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette innlegget hun har lagt inn under her er henne selv, hvis dere går inn på profilen ser dere at det står et annent nick der som også er på bli gravid.Hun legger selv ut innleggene for å lokke folk til å ringe sier seg selv at hun er desperat etter at folk ringer så er nok ikke mange som egentlig ringer henne.Har ringt henne selv før jeg visste hun la ut alle innleggene selv og hun var treg og virket ikke seriøs i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg er ikke Elvira, men har ringt henne, og kjenner andre som har gjort det samme..

Mitt inntrykk (og deres) er at hun er både hyggelig og seriøs !!

Og syns for øvrig at du bør passe deg for å komme med påstander du ikke kan bevise..

Skrevet

Du sier jeg ikke kan bevise det....Jeg var så dum at jeg ringte henne før alle fant ut at hun la ut skryteinnleggene selv.Hun brukte over et min bare får å få inn noe, og dete var for hvert spørsmål, da blir det dyrt og sleipt fra hennes side.Hun så ikke at jeg hadde barn fra før men at hun så mage på meg i august, så masse positivf fremover.Disse tingene har hun sagt til mange andre også.Se på bli gravid så ser dere innleggene hun selv har lagt ut, se på profilene, de er like.

Jeg spurte om når jeg ble gravid og jobb, brukte faen meg 200kr på TO SPØRSMÅL!!!!

Skrevet

Tenk å være så sleit å bruke så lang tid på to spørsmål for å tjene penger..fysj!!!blir veldig spennende å se om hun har rett på det hun sa da skal jeg virkelig skrive det her...Skal ikke si at hun ikke var hyggelig men fikk ikke noe tro på det hun sa.

Skrevet

Spent på om det stemmer det henne spådde meg!

Skal gi beskjed her med engang jeg vet :)

Syns oxo henne brukte litt tid og vaklet litt..

Men spådde fort når jeg ble gravid, så vi får se :)

Skrevet

hvor finner jeg hennes innlegg??Finner dem ikke jeg..tlf ??Er ikke helt med jeg nå..Men hvis det er svindel,så må vi få stopp på dette..

Skrevet

dytter denne opp

Skrevet

Er helt sykt viss dette er sant...men jeg skjønner ikke helt at dere vil ringe...bedre å bruke noen dere har hørt er flinke, istedet for sånne ukjente...

Men ja hun burde blitt stoppet om det går an da..

jeg skriver gjerne her inne, men jeg ringer ikke azz;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...