Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 17. januar 2010, og bor i Tromsø. Kjekt hvis vi blir samles liten gjeng som kanskje kan ha treff etter hvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløpig har jeg termin rundt 31. januar. Bor i Tromsø, nærmere bestemt Hamna. Hadde vært kjempekoselig å kunne treffes etter hvert.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har termin 04.01.10. Ettersom det enda er "hemmelig" vet jeg ikke om så mange andre heller som venter baby i samme tiden. Hadde vært super kos å kunne fått til noen slaberas etterhvert :-)

Skrevet

Jepp, helt enig i at vi må få te et slaveras etterhvert. Siden vi alle velger å holde det hemmelig enda ei stund, så kan vi jo prøve å treffes til høsten når det er blitt offentlig=)

Skrevet

æ har termin 22. desember. men e førstegangsfødende, og da e d jo ganske vanlig at man går over tida. så d kan jo hende d blir bebis på mæ i begynnelsen av januar....

Skrevet

Tja, det kan vel tenkes at du kommer til å gå over. Hvem vet? Andre enn babisen=)

• 4 uker senere...
Skrevet

Foreløpig termin er satt til 11.januar, men jeg tror det blir litt senere. Jeg bor i Tromsø, nærmere bestemt Hansmark.

Er gjerne med på å møtes til høsten en gang=)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har termin 27. januar, og vil svært gjerne møte flere som har termin samtidig. Det blir min første...

Skrevet

heisann:o) æ har termin 1 januar 2010:o) hadde vært kjempe artig å møtt flere med termin i den tia:o)

• 4 uker senere...
Skrevet

har termin 8 januar :) hadde vært gøy å snakke mad andre gravide, blir sikkert slitsomt for mine ikke gravide venner å høre om baby hele tiden:)

Skrevet

Hei, eg har termin 24 januar. Bli min første:) Ingen andre i vennegjengen som skal ha unga, så BIM treff er veldig bra å ha. Som du sikkert har sett er det både treff mandag 24 og torsdag 3. Vil anbefale deg å dra på disse møtene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...