Gjest Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Og kan man kjenne dette på noen måte?? *førstegangs*
terminijuli -fødeklar Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Hei! Førstegangs jeg også, så jeg vet ikke når det er vanlig at den legger seg med hodet ned. Men jeg var på kontroll i går, og da kjente legen på magen min og sa at hun hadde lagt seg med hodet ned. (Jeg er 30+4 i dag.) Jeg har hatt en mistanke om det selv, for den siste uka har jeg kjent sparkene til den lille oppe i ribbena mine, hehe
Mamma_til_isabella Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Min lille tulle har ligget med hodet ned siden uke 16:) Og hun ligger i samme posisjon ennå så krysser fingrene for at hun ikke snur seg.Selv om det var ganske usansynlig som legen sa:)
meg & to små vampyrer Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Det varierer vel litt når de gjør det, men man skal vel tenke på alternativ om de ikke har gjort det når man er 36/37 uker på vei (som førstegangs hvertfall). De legger seg ofte seinere ned om man er flergangs sier de. Min lå i sete helt til uke 39 da jeg fikk første. Snudde seg siste uka før fødsel.-..
Mini09&Lille12 Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Individuelt når det skjer. Man kjenner godt hvor det sparker og hvor rompa ligger, og det stakk noe fryktelig nedentil på meg når hun festet seg. Jordmora ser åssen hun ligger.. Og etterhvert som tiden går burde du merke om hun snur seg.
b10na&lillegull Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Førstegangs. Hodet festet seg i uke 31, merker at hun ligger med hodet ned pga at jeg kun kjenner hikk under navelen og spark over, nå kjenner jeg skuldrene og kan ane hodet "inni der et sted" Er i uke 35 nå.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 min har lagt med hode ned hele tiden mer eller mindre kjenner spark i ribbena og der opppe i området håper han forblir der... er 35+1 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå