Ayka 09+13+14 Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Joda,det nærmer seg...har 12 dager igjen til termin,så kan vel neste påstå at det gjør det De siste 2-3dagene har jeg hatt veeeeldig mye stikking og pressing nedover. Denne stikkingen (modningen?) har jeg hatt lenge,men den har blitt mye mer intens den siste tiden. Natten som var opplevde jeg å ha en del vondt i magen/inne i bekkenet,men det var ikke så ille at jeg ikke fikk sove pga det...og lillemann har i tillegg vær veldig aktiv der inne! Kan det være tegn på at noe er "like rundt hjørnet"? Hadde Dere som har født før noen spesielle "tegn" på at noe var på gang like før fødselen startet? I så fall- hvor lang tid tok det fra de første "tegna" til fødselen var i gang? Er førstegangs,så har egentlig ikke peiling på hva jeg kan forvente meg...
ღminmaibabyღ Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 tja det kan jo være et tegn, men samtidig så kan man ha disse stikkingene og nedpressene ganske lenge før fødselen. Men førstemann så hadde jeg voldsomt diare (trivelig detalj men....) og kynnere i ett slitende renn 5 dager før fødselen og det ga seg ikke før fødselen begynte, men dette er veldig individuelt og denne ganger kjenner ikke jeg det pøkk og har igjen 6 dager til termin..... knurr...... veldig vanskelig å si uansett så får du ha lykke til, det er uansett ikke lenge før lillemannen din kommer
Ayka 09+13+14 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2009 Ja,spesielt den stikkingen har jeg hatt leeee-heeeenge! Iallefall i 2mnd,men de siste dagene har det blitt ganske intenst ned i der,så håper jo at det er et tegn på at fødsel er nærmere enn forventet Uansett...greit å lese litt om hva andre har opplevd av "tegn"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå