Gå til innhold

Trenger svar fort! Farlig å ligge med rusk på øyet hele natten?

Anbefalte innlegg

Var nettopp i dusjen, vasket ansiktet med garnier (?) ansiktsvask. Det er sånne skrubbeprikker i den.

Tror kanskje jeg har fått noe sånt i øyet!

Jeg får det ikke ut! Ikke ser jeg noe rusk heller. Har skylt med saltvann og vanlig vann, gnidd, blunket osv. Men det kommer ikke ut. Gått 30 min. nå.

Farlig å ligge med det på øyet? Kanskje går det ut av seg selv mens jeg sover.. Hvis jeg får sove da..!

Fortsetter under...

Tviler sterkt på at det er farlig. Øynene renser seg selv uansett. Det vil nok gå bort tilslutt.

Spørsmålet er om du klarer å sove hvis du har rusk på øyet. Hvis det ikke irriterer deg noe særlig, tror jeg trygt du kan blunde øynene og sove!

Det er ikke farlig, men ubehagelig:)

Jeg fant igjen en stein som hadde kommet under øyelokket flere uker tidligere. Den var innkapslet i en slags beskyttelse laget av kroppen. Fikk ikke betennelser eller noe. Den bare dukket opp igjen en dag:)

Det roer seg nok så snart du slutter å blunke. For det er bevegelsene i øyelokket som stort sett gjør at du kjenner fremmedlegemer.

Jo det irriterer meg grenseløst. Selv når jeg lukker øyet. Men får bare prøve å sove, så kanskje det går bort av seg selv.

Det gjør ikke vondt (at det svir eller noe) annet enn at det er ekkelt og irriterende.

Takk for svar! :o)

En stein?! Det må ha vært ubehagelig!

Sluttet det å gjøre vondt tilslutt da eller?

Da prøver jeg å sove litt.. Hehe å slipper å være redd for å våkne opp blind på det ene øyet ;o)

Takk for svar!

Annonse

Men hva søren kan jeg gjøre nå da?

Fikk sove i natt, men våknet i stad, å hadde fortsatt rusket i øyet. Så nå får jeg ikke sove mer. =(

Hadde vondt i hodet før dette skjeddet, å nå er det bare verre.

Hvis fremmedlegmet fortsatt er i øyet ditt nå som du har stått opp, så ville jeg ha dratt til legen for å få renset øyet/ plukket det ut. Da virker det som om det ikke kommer ut av seg selv.

Jeg var i Danmark i fjor og da var det et av barna som var med som fikk blåst sand i øyet som ikke forsvant ved skylling. Da ble det en tur til legevakten.

Sovnet litt til. Våknet nå. Å det er Får ringe legevakten. Orker ikke gå sånn her hele helgen. Har lillemann alene, så det kommer jo ikke til å gå..

Var bare litt redd for å ringe legevakten for dette da..

Takk for svar!

Ja det svaret ble deformert.. Hehe

Sovnet litt til. Våknet nå. Orker ikke gå sånn her hele helgen. Har lillemann alene, så det kommer jo ikke til å gå.. Får ringe legevakten..

Var bare litt redd for å ringe legevakten for dette da..

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...