__sommerbaby09__ Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Jeg og ungene tok en rask tur ned på butikken i dag for å handle melk og brød... plutselig inne i butikken begynte det å stikke der nede og jeg hadde skikkelig nedpress... ikke kynnere! (har hatt mye kynnere siden uke22) jeg bare hang over hadlevogna, klarte ikke stå oppreist... jeg betalte og reiste hjem (2min unna butikken) dette varte i neste 10 minutter... har ikke kjent noe mer i løpet av dagen, noen kynnere som vanlig og masse liv... ble litt skremt, men håper det ikke var noe tegn på fødselstart... fikk nr 1 i uke 37+1... var på UL sist torsdag alt fint og fin livmorhals...helt lukket...
terminijuli -fødeklar Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Uff, så ekkelt! Kanskje det var hodet som festa seg? En venninne av meg var sikker på at hun var begynt å føde da hodet på den lille festa seg på henne... Uansett, bra at allt så fint ut:)
__sommerbaby09__ Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 Fester hodet seg så tidlig? Men de er vel bra i tilfelle? hehe jeg har hatt det fint i ettertid.. mye liv osv takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå