partyoffive Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Noen som har tatt denne turen? Må jo dit en tur for litt Zaram Mango shopping osv. Vi leier ikke bil. Er buss turen uutholdelig? Hovr lang? har lest en masse info. men ingen envner akkurat hvor lang turen er...???
partyoffive Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 ok - takk. Litt lengere enn jeg håpet...hmmmm verdt turen?
Gjest biss med twins Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Vi var bare på Aqualand like utenfor Palma;)
Dotten Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Ikke verdt turen om dere har barn. Er ikke sååå mye å se der Men koselig for kjærestepar å tusle rundt og titte! Vi var 3 venninner som dro fra Magaluf (bare 15-30 min drosje/buss) og kunne like godt ligget på stranda og kost meg
2søtesmåh Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Palma er min hjemby nr 2...Magaluf med bil tar 10 min, men med buss, ja en halv time. MAAAAANGE stopp....Alcudia ligger på andre siden av øya, men de kjører fort, og tror du må beregne i overkant av en time om du skal av i sentrum (Plaza d'España)...Det er mange butikker i Palma, mange fine utekafeer og man har katedralen og havnepromedaden som er veldi gkoselig..Barn og byer er ikke det som passer best sammen uansett da,- men man kan jo prøv eå komme seg til Porto Pi, et kjøpesenter på "andre siden" av Palma om man kommer inn fra Alcudia..Der har de Zara, Mango og mange andre butikker, kafees og mange ulike "Kjøretøy" man putter penger på som ungene kan kjøre (de står still på plassen altså....) Og rett utenfor går man ned til havnepromenaden og det er en halvtime/tre kvarter gåtur (+ +) tilbake til katedralen om man ønsker det..... Palma er som byer flest, mye og se på om man vil shoppe, man har museer, galleri, historiske "strøk", historiske bygninger...Men ikke mye for barn altså....Er heller ikke den rimeligste byen, men de har maaaange skobutikker..Særlig i gamlebyen ved siden av Plaza Mayor ) Men det er flere skobutikker på Porto Pi også..Foretrekke selv kjøpesenter med barn, alt på et sted, man går seg ikke bort og det er klimaanlegg der ) Kjøp dere en baguette på neu Bocatta som ligger utenfor Porto Pi (ved siden av en MacDonald, på "oversiden av senteret) og du vil ALDRI mer kjøpe en BigBite....Det er NYYYDELIGE baguetter der altså ) Lykke til med Mallorcaturen..Alltid misunnelig på alle som drar dit ...Åhh, savner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå