straks4 Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Innen en måned har jeg gutten min her:-) Har tenkt mye på hva han skal hete, og har tre alternative navn. T(h)eodor Anton Elliot Hva liker dere best? Og har dere andre alternativer?
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Theodor - herlig, stødig, sjarmerende, flott, internasjonalt. Elliot - herlig, sjarmerende og internasjonalt. Anton - helt ok, men har dårlige assosiasjoner. Hva med: Esekiel Emmet Albert Alfred Emanuel Olaves
NybaktMor Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Theodor syntes jeg er nydelig og kjempe flott Anton trur jeg er et navn man må vende seg til, men kjempe søtt Elliot likte jeg ikke i det hele tatt ! andre forslag kan være: Andreas Jesper Casper Kristian Patrick Emil Benjamin Martin Eirik Andrian Robin Kevin Levi Dennis Nicolai Emilian Michael/Mikael/Mikkel Leopåld
straks4 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2009 Takk for kommentarer:-) Emmet likte jeg øyeblikkelig. Det skal jeg foreslå for mannen. Ellers har vi vært innom Albert og Alfred tidligere uten helt å ha blitt venn med disse navnene... Tar gjerne i mot flere forslag
Miranda har født :-) Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Theodor, skrevet slik, helt klart! :-) nydelig!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 Hmmm. Likte egentlig alle tre navnene jeg! Liker Theodor best, men samtidig er det veldig populært da:) Anton på en god 2.plass!
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #11 Skrevet 23. mai 2009 Synes nok Theodor er det fineste av disse. Koselig navn. Eller hva med bare Theo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå