tommelita Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Noen som har erfaring med dette?? Hvordan gikk det til? Ble det gjort hos fastlege eller hudspesialist og hvorden er resultetet, arr??
Alenemamma :) Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 jeg fjernet en i pannen, ble veldig bra, arret grodde fort, de sa det kom til å ta 1 år før det ble helt bra men bare etter noen mnder var det fint:) nå er det hvitt og synest neste ikke.Jeg fjernet den på plastikk kirurg haukeland:)
MissUnderCover Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 jeg gjorde hos legen, kjapt og smertefritt:) Men jeg fikk arrdannelse som var større og styggere enn føflekken da... :S
krisbmw520 Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Jeg har fjernet 7 føflekker med ulike metoder. Har fjernet føflekker som man kan kjenne med fingeren (som liksom buler ut) her kan man skjære inntil huden og håpe at den ikke kommer tilbake, da slipper man å få arr. Eller så har jeg fjernet noen som man ikke kan kjenne med fingeren, og de må skjæres vekk. Da blir det arr, men det trenger ikke å bli stygt selv om man får arr. Det siste jeg har oppdaget er en laserklinikk i Drammen, de fjernet 3 føflekker i ansiktet mitt. 2 av disse flekkene er helt borte, den siste har det kommet en liten prikk tilbake. Jeg ble mest fornøyd med å fjerne føflekkene med laser, da man slipper å få noe som helst arr og resultatet ble best :-) Prisen ligger på 1000 kr for den første, deretter 500 pr føflekk. De føflekkene jeg har skåret bort ble gjort hos hudlege i Sandefjord. Prisen ligger på ca 600 kr pr føflekk, hvis jeg husker riktig
Tommage♀♂ Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Fjernet en i ansiktet i høst, ved hjelp av laser. Ser ikke arret selv en gang.
Tommage♀♂ Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 På hudklinikken på Haugesund sykehus! Betalte vel 300,-++
tommelita Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2009 Takker for svar alle sammen, fikk dere sutur/ sting som måtte fjernes?
Arb.ledig husmor Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 Eg har bare fjernet en da, på ryggen.. Eg fikk den fjernet hos fastlegen, og da skjærte han godt nedi huden for å få hele vekk, og måtte sy 3 sting etterpå.. Eg har et kvitt arr, men på ryggen er jo ikkje den verste plassen å ha et arr da, ette min mening... Far min har nett fått fjerna 4 stk fra sin rygg, og der tok fastlegen bare å skjærte den overfladisk vekk fra huden (altså kun den brune/svarte flekken), og måtte ikke sy etterpå.. Der vet eg enda ikkje med arr, siden d ble gjort for en uke siden...
Gjest biss med twins Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 jeg gjorde hos legen, kjapt og smertefritt:) Men jeg fikk arrdannelse som var større og styggere enn føflekken da... :S Sig alt:)
krisbmw520 Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 Når man skjærer vekk føflekker som buler opp/som man kan kjenne så syr de ikke. Man syr heller ikke ved laser. Men skjærer du de vekk på vanlig måte,må du fjerne sting noen uker etterpå. Jeg har arr på halsen og på skulderen, angrer på at jeg ikke fjernet de med laser egentlig .. men arrene synes ikke godt
olla Skrevet 23. mai 2009 #11 Skrevet 23. mai 2009 Fjernet en på ryggen, fastlegen som gjorde det. Ble ganske så fint etterpå, og det var ikke vondt, bare litt ubehagelig med bedøvelsen, men det er ikke noe å snakke om .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå