ida87_thea_andrine Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 jeg har en sånn, men lurte på om det går an å få kjøpt bare de til å sette inn i selve "maskin" de som man får 7 stk av... er det mulig å bare kjøpe disse tror du???
Babyønske �� Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Det er nok ikke mulig å kjøpe kun testpinner nei. "Maskinen" har visst ikke nok batteri til at den kan brukes til særlig mer enn 7 testpinner.
*Smiley* Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Du kan dessverre ikke få kjøpt det. Selv om jeg har en som jeg har brukt på 21 testpinner. Så det de cb folka sier om batt tiden er nok for de at de skal tjene mer tror jeg.
Bare blåbær Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Kan nok ikke kjøpe bare testpinnene nei, men anbefaler deg å bestille testene på nett, der er de mye mye billigere enn på apotek. Jeg bestillte herifra før jeg ble gravid: kom i postkassen 2-3 dager etter jeg bestillte. http://www.billige-tester.no/clearblue_tester-c-11.html
ida87_thea_andrine Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2009 okay jenter!!! tusen takk=) egentlig litt idiotisk at de ikke lager det..... men skal jo ha så mye penger som mulig og da blir nok selve "maskinen" dyrere tenker jeg hvis de hadde solgt de testpinnene=) men tusen takk iallefall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå