Novemberknøttprøverigjen Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Har hørt at det er en ganske så sikker metode for å finn eggløsning. Når temper dere? Morgen eller kveld?
Baby*2012 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Jeg temper ikke selv denne perioden.... Men man skal tempe så fort man våkner om morgnen før man gjør noe som helst.... (helst i senga) Ble jeg anbefalt av min Fertlitets lege i Oslo
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 En bør tempe til samme tid hver morgen +/- 30 min. etter minst 3-4 timers sammenhengende søvn. Ergo, en trenge ikkje stå opp etter en har tempa Bare notér tempen på ein lapp og snu deg igjen (helger f.eks). Alt kan påvirke kroppstemperaturen vår, så for å få den mest riktige tempingen så må det vær på morgenen når en kun har sovt. Mareritt, sykdom, medisiner o.s.v kan slå ut på tempen det og, så det e ein fordel om du notere ned sånn ved siden av tempen din. Eg tempe ikkje sjøl, men det e fordi eg har litt søvnproblemer. Når det komme i orden så blir det temping!! Legene seie sjøl at blodprøver og temping e så og si 100% sikre metoder. Dersom det skulle ta tid å få ei spire så har en noe å vise lege/gyn. og, hvis en har uflaks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå