Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Hadde en SA som startet 21. April. Testet negativt på Hcg 1-2 uker etter første blødningsdag. Nå syns jeg at jeg har mange tydelige tegn på graviditet, men har testet med billigtester og får bare negativt. Tok en cb i dag og den hadde muligens en svaaaaak antydning til strek, Da skal det sies at jeg snudde og vendte på den til jeg ble svett nesten, så det teller sikkert ikke. Det håpløse denne gang er at jeg ikke vet når mens er forventet pga spontanabort i forrige syklus. Mine tegn (mulig indbildte) er som følger:

-trøtt (veldig trøtt)

-litt ømme bryster (varierer litt i løpet av dagen)

-Mørkere brystvorter og litt "knorter" på dem

-Plutselig fått masse og kjempesynlige blodårer som jeg aldri har sett før.Vortene ser faktisk litt blåe ut om kveldene pga de blå årene. Ellers et spindelnett over hele begge bryst.

-hodepine hver dag

-tett nese

-vondt i tennene på en måte. Til og fra.

-Blødde under tannpuss. Bruker ikke skje ellers.

-Kan bli plutselig svimmel.

- Masse tak i magen, midt på nede og på sidene.

- Drømmer idiotiske ting. Ofte mareritt. Her en natt drømte jeg at vi fikk en gutt, men at det var mannen som på en måte hadde født. Etter 4 dager hadde jeg enda ikke sett ungen, men for rundt og sprang på fjelltopper som en gal sammen med en venninne....

Puh...det jeg kom på i farten. Er det noen andre som er så gale at de demonterer grav testen for å prøve finne blå kryss??? Ja jeg sier ikke mer. Det har nemlig desperate jeg gjort. He he he. Må le litt.

Og...vet jo at ingen av dere her inne kan se inn i magen og si om jeg er gravid eller ikke. Men har dere hatt det noenlunde likt og vært gravid? Lurer særlig på dette med blodårene på puppene.

God fredagskveld jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg kan nok ikke svare på om du er gravid eller ikke men du har jo en del symptomer... det som er at vi damer kan fort ønske oss symptomer hvis du skjønner (been there...osv).

ville nok ha ventet, og testet om to dager på morgenen... da skulle den streken du har sett bli litt sterkere hvis det var en strek....

mange blir gravide men en gang de har hatt sa, kroppen er vist mer motakelig da:)

lykke til, hold oss oppdatert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...