Gå til innhold

Dere som har dildo, blir ikke mannen "misunnelig" over at ikke han er nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt en dildo, men tør ikke foreslå det, er redd for hvordan mannen skal reagere. Etter barnefødsel har det jo blitt litt videre der nede, og jeg blir ikke helt tilfredstillt av hans penis lenger, hvertfall ikke på slutten av et samleie. Skulle gjerne hatt en dildo som var bare LITT større, sånn for å nå høydepunktet...

Dere som har dildo som er større enn mannen sin penis, hvordan reagerte han da dere presenterte denne for han? Ble han sur/skuffet?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ble gravid da jeg hadde vært sammen med samboeren min i 5 år, og med graviditeten kom også en uendelig kåtskap!! kåt dagen lang!!

vi har alltid hatt et bra sexliv, men da vi en kveld satt i sofaen og lekte med hveandre, og han sa han ikke orket sex en gang til den kvelden, sa jeg at da får du være med meg på kondomeriet imorgen! så sa han GREIT jenta mi!!! vi dro, og endte med at vi kjøpte 3 stk. og vibrator og full pakke..

så da vi kom hjem var han så kåt for han hadde sett for seg meg leke med de, så da la jeg meg på senga, han satt i en stol ved siden av og tok på den harde store staken sin, og jeg lå i senga å lekte med den største dildoen som var ganske stor... han ble kåt av at jeg lå der og tilfredstilte meg selv, og jeg ble kåt av at han så på..så det endte med at han knulla livskiten ut av meg!! det var så godt, og han brukte dildoen på meg etterpå, og etter den episoden har vi blitt mye mer åpne på det området.

så du må absolutt si det til mannen din!! det kan jo ikke gå galt!! samboeren min sa at de fleste mannfolk digger å se damer leke seg med dildo. så just go for it!!!

lykke til!!

Skrevet

Jeg har flere leketøy som gubben min vet om. Men det er som hvis han onanerer, vi vil ha noe der og da. Kanskje den andre ikke er der, eller at man bare vil ha det på "sin" måte. Min samboer bestilt for noen år siden en dildo på nettet, men jeg syns den var altfor stor. Men har funnet ut etter noen år at den er ypperlig i dusjen. Så det er jo bare å ta det opp ig si at du har lyst til å prøve. Det er ikke sikkert det blir noen "innertier", men da har du/dere iallefall prøvd. Jeg bruker ofte vibrator på klitoris hvis jeg syns det tar for lang tid, eller for å "komme igang". Kanskej han har ønsker/fantasier som han kan komme med og, så kan dere se hva det fører til. Lykke til!

Skrevet

Typen min synes det er deilig å høre om at jeg har lekt med meg selv mens han er borte... Dessuten bruker jeg av og til vibrator under sexen, da går det mye sterkere for meg enn uten... Det er deilig for oss begge:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei. Mannen min har faktisk kjøpt dildo til meg. Så det er ikke noe problem med det her i gården..

Skrevet

Det er sambo som har kjøpt mine 2 dildoer til meg. Og det er ikke så ofte jeg bruker di alene.. Han elsker å ''ta meg'' med disse og pirre meg. Han elsker også når jeg leker med meg selv med disse og an får se på... Jeg elsker også dildoene mine og ville ikke vert foruten, men sambo blir ikke glemt for det. for all del. Så det er bare å anbefale :-)

Annonse

Skrevet

Kjøpte i dag :o) Så nå skal det prøves !

Skrevet

Mannen min likte veldig godt at jeg hadde det når vi ble sammen. Den blir tatt fram av og til under samleie. Jeg bruker den også forsiktig på han, lar den vibrere lett mot pungen og penis. Han blir nesten overtent av det....

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg er i nytt forhold, kun 7 uker....vi bruker både dildo og vibrator, og begge synes det er digg!!:)

• 1 måned senere...
Skrevet

heysann ..

Men bør kansje ikke ha en dildo som er STØRRE en sin kjære sin penis ...

menne det går jo ann å ha en vibrator på klitten menst han puler deg ? :)

Sinnsykt digg .... ;)

Eg kom hjem med en dildo, han ble ikke sinna ... men frustrert hver gang han ikke fikk være med :P

Blir stortsett leking med både han og dildoen :) ++ :)

Skrevet

Min kjære ble litt såret over mine leketøy.. Jeg valgte å kvitte meg med de.. Angrer ikke noe.. ville aldri såre han bevisst og respekterer han der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...