Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Ta det du liker best, og bruker nå om dagen.. Personlig har jeg ikke brukt gullsmykkene mine de siste åra, så vi har hvitt gull..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 vi har gult gull.. jeg hadde en annen gullring jeg bruker hver dag - så da passet det best.. har de to ringene på hele tiden, tar de aldri av.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Forlovelses ringene har vi i sølv, bruker dem bare i 1 år, frem til vi gifter oss. Gifteringene legger vi mange kroner i, tror det blir gult gull. eller en blanding av hvit og gult.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 Vi har valgt gult gull, det er tradisjonen og for oss føltes det litt rart å bryte den. Men har mange venninner som har ringer i hvitt gull, og det har blitt ganske vanlig, så bare velg det du har mest lyst på!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #9 Skrevet 23. mai 2009 Du velger det du liker best selv. Blandingsringene, de med både gult og hvitt gull, er oftest veldig stygge og tacky.
frøya79 Skrevet 23. mai 2009 #10 Skrevet 23. mai 2009 Synes gult gull er mest passende til forlovelsesringer og gifteringer.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #11 Skrevet 23. mai 2009 Jeg har aldri likt smykker/ringer/armbånd som KUN er i gult gull. Synes ikke det er fint i det hele tatt! Vi skal forlove oss til sommeren. Da blir ringene enten i hvitt gull,eller en kombinasjon av hvitt og gult gull. Fikk et armbånd i bursdagsgaven av typen min som var en kombinasjon...var kjempefint det Men er glad for at han vet at jeg ikke liker Kun gult gull. Hadde kanskje blitt bitte-litt skuffet hvis armbåndet hadde vært i kun gult gull...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #12 Skrevet 23. mai 2009 Synes i grunnen hvitt gull kler meg best, men vi valgte gult.. Gullsmeden anbefalte det, for hvitt gull må OFTE inn til pussing for å ikke ligne sølv.. Blir fort oppskrapet og ser ut som sølvringer. Er jo blitt mer pop med platina da.. Holder leeenge.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #13 Skrevet 23. mai 2009 Gå inn på mestergull sine sider og trykk på lykkeringene. Der kan du designe din egen ring i farger, diamanter, størrelse, mønster osv. Pluss at du ser prisen. Da kan du lage din egen spesielle ring:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #14 Skrevet 23. mai 2009 Det vanligste er gult, uten tvil. Det er ganske vanlig å bruke samme ringer som gifteringer, og da ser det pussig ut med hvitt gull. Hvitt gull er fint, det, men det SER utvilsomt ut som sølv...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #15 Skrevet 23. mai 2009 Enig, blandig er stygt. Og siden de er veldig moteriktige kan jeg love deg man blir lei av dem etterhvert. Det beste er klassiske ringer uten dilldall, helst i gult gull. De varer hele livet...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #16 Skrevet 23. mai 2009 Jeg er ikke sånn gult gull menneske i den betydning av at jeg ikke passer så godt gult gull. Må ha noe som brekker det litt av. Forlovelsesringene våres er bare hvitt gull. Gifteringene våress er både hvitt og gult, min har en diamant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå