Gå til innhold

ADVARSEL STYR UNNA ELVIRA HUN ER BARE LURERI!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette innlegget hun har lagt inn under her er henne selv, hvis dere går inn på profilen ser dere at det står et annent nick der som også er på bli gravid.Hun legger selv ut innleggene for å lokke folk til å ringe sier seg selv at hun er desperat etter at folk ringer så er nok ikke mange som egentlig ringer henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er jeg ikke inne her så ofte ... men bildet av "elvira" på krystallkulen ser da vesentlig eldre ut en en som er født i 1978.. ( i følge nicket du henviser til om jeg forsto riktig...) og hun ser jo ikke ut til å være i alderen hvor hun ønsker fler barn.....

eller har jeg misforstått innlegget ditt helt???

Skrevet

Nei du har ikke misforstått..hun bruker flere profiler og på alle står det at hun er født i 1978.Lureri hele dama!!

Skrevet

uffda det hørtes ikke bra ut... i tillegg en synsk som da er "gravidigjen" eller hva det nå sto... er jo litt drøyt hvis det du påstår er sant synes jeg.... da fremstår ikke det nettstedet/firmaet som veldig seriøse nei....

men hvordan vet du at det bare er lureri???

Skrevet

Jeg ville aldri betalt for å bli spådd.

Og her inne skal en vel ikke drive hverken med slik reklame eller betalte tjenester.

Skrevet

Når man leser tråden så skjønner man at det er lureri i tillegg så har jeg selv ringt henne før jeg visste at hun selv drev å la ut innlegg..Hun brukte lang tid for og få opp to ting bet 200kr for det, og hun virket usikker og lite seriøs.

Skrevet

Det er mange som har ringt henne her inne og hun har sagt likt på flere av oss.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan gikk det med denne saken??Har du bevis,??Før vi alle rotter oss sammen vil jeg gjerne se "bevis"...

Ha en fin kveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...