Misti Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 sist gikk vannet og det ble konstante og merkbart vonde rier. Nå lurer jeg på hva som skjer for har aldri opplevd dette før... Sitter med noe jeg tror er kynner... magen strammer seg og jeg har ubehga øverst i magen.. kjenns ut som om noe strammer noe hardt rundt der.. ikke vondt men ubehagelig.. Og så mens smerter i mage og rygg.. Er det bare kynner eller kan det være noe mer?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 hm. klart det kan være noe- ikke godt å si. Du vil merke det om det tar seg opp på et vis, at det kommer oftere og blir mere vondt?? Du er jo fødeklar, så håper det er noe på gang!!! lykke til
Misti Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 liker ikke dette.. kunne ikka bare vannet gådd eller noe... liker ikke lure.. hehe.. men tiden vil vise hva som skjer
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 ja om vannet går er det jo ingen tvil:) har aldri opplevd det jeg- eller dvs, de TOK vannet på meg forige gang for å sette fødselen igang, men da gikk jo ikke vannet sånn at jeg ble overrasket- lå jo på en sykehus seng med en gynekolog mellom beina:P (hehe, hørtes litt fælt ut det der)
Misti Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2009 hehe... =) Engster meg litt for når mamma skulle ha meg så kjente hun ikke noe før pressriene og jeg er født i bilen.. Min førstefødsel tok bare to timer... men vil ikke reise på føden... har angst for og komme og så er der ikke noe.. jeg satser på at jeg ikke er lik på mamma.. =) går nok over dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå