høno71 Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Jeg må liksom få med med "fødselen" din før jeg takker for meg på dette forumet!
Sofapute Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Er veldig spent på navnevalget, så jeg dytter jeg også
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Hei! JA jeg er hjemme Fødte min vakre gutt 18. mai. Kom akkurat hjem fra sykehuset i dag Hvordan gikk det med deg/dere?
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Det ble en Christopher Han kom ut og kunne ikke hete noe annet for han bare så ut som det
høno71 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2009 Umpa-Lumpa - godt å høre at du er hjemme igjen! Kjempfint navnevalg også! Hvordan var fødselen din? Skulle ikke du bli satt på kur kl.11.30 og så fikk du samme dag? Det gikk jammen kjapt! Jeg ble satt på kur mandag 18.mai kl 9.30....lite og ingenting skjedde - kun 2 cm åpning hele 18.mai.... Men kl 01.15 tirsdag 19.05 - begynte noe å skje - da skjedde det fort! Kl 02.03 var han fødd! 4535 g og 53 cm - en riktig plugg og selvfølgelig verdens skjønneste! Han heter Espen! Hen er så rolig - bare sover og spiser...og sover og spiser... og er litt våken innimellom. Føler virkelig ikke at han bare er 1 uke gammel - når han ligger på magen klarer han å løfte hodet?!? På ryggen snur han hodet fra side til side og i senga "kryper han etter meg og puppen...! Ser han er mer og mer interessert i ansiktene våre for hver dag som går. gleder meg så intenst til å bli kjent med han, men samtidig prøver jeg å nyte hver øyeblikk for det er siste gang jeg/vi har baby i huset....!
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 Jo jeg ble satt i gang 11.30 mandag 18. mai. Klokken 18.30 begynte riene å komme med 2 minutters mellomrom. klokken 20.45 tok de vannet mitt, og da smalt det. Da kom riene med 15 sekunders mellomrom. Helt forferdelig intenst. Pressriene begynte klokken 22.55 og ungen var ute 20 minutter etterpå. Gikk vannvittig fort! Gutten min var 4510g 38 rundt hodet og 55 lang. (Utrolig nok revnet jeg ikke!) Stor liten ruslebiff Kjenner igjen det med at det er utrolig at han ikke er mer en uke gammel. Han har noen sterke flotte nakkemuskler så han løfter hodet høyt og holder det lenge. En liten glad-i-mat som henger i puppen. Han er skjønn! Dette blir nok vår siste også, så prøver også å nyte og memorisere hvert øyeblikk
høno71 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2009 Så bra å høre at alt gikk bra med deg også! Føler meg i helt fin form nå - bare en uke etter fødselen. Har "mista" 12 kg - alt vannet i kroppen er borte...Kan nesten ikke forstå at jeg var så engstelig, redd og lei for bare noen uker siden....føler meg bare som verdens heldigste akkurat nå! Nå videre skal jeg bare stooooorkose meg hjemme et år.... Men har meldt meg inn i Grete Rhode sin vektklubb (gratis) og skal prøve å få tatt av resten av kiloene der, men uten å miste melka! Takk for følge de siste ukene, Umpa- Lumpa! Lykke til videre med prinsen din! Kooooooos deg masse! Stor klem fra Vestlandet!
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 Like så Vært veldig oki å snakke med folk som skjønner hva man går igjennom. Kos dere på det vakre Vestlandet og i den flotte tiden foran oss Klem fra Østlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå