ida87_thea_andrine Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 jeg spurte en spådame inne på spå/horoskop forumet og her var svaret jeg fikk: Hei. Du vil oppleve en avslutning på noe, noe positivt. Det vil skje en stor forandring får også fem et godt familieliv. Det vil komme et vendepunkt i livet ditt , noe uventende kommer , men resultatet blir vanligvist til det bedre. Jeg ser en ny begynnelse , forelskelse og et barn. ser en lang reise eller flytting ? hvis du vil nå videre må du være villig til å stole på ideen din, fremgangen er nærmere enn du tror . du aksepterer en vanskelig situasjon uten å forsøke og forandre eller påvirke. Følg hjertet ditt og ingen ting dårlig kan hende. Jeg spurte om hun kunne se når jeg fikk el denne mnd her sånn ca, når hun så graviditet på meg og om hun kunne se om jeg fikk den jobben jeg har søkt på..... Men jeg forstår ikke hva hun mener her...... Noen som kan hjelpe meg??
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 ......eg forstår ikkje iallefall..... :| Ser ut som et "fasit" svar.. Har prøvd alt eg kan her og men... "noe uventet kommer men resultatet blir vanligvis til det bedre" ??? Eh...det e vel noe som passe på alle..... ...ser ut som et horoskop egenltig....Eller så e det bare hjernen min som har tatt ferie..
ida87_thea_andrine Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 ja, jeg skjønner ikke jeg heller.... så det er ikke bare hjernen din=) det er også min hjerne!!!! haha=) Takk for at du prøvde=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå