Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Gutten min spiser mindre mme enn tidligere, han er ikke så interessert lengre så han spiser kun rundt 100 ml til hvert måltid.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 her går det opp og ned. Noen ganger går 220 ml ned på høykant andre ganger er han velt fornøyd med "bare" 100 ml. De er vel som oss voksne de små vil jeg tro. Er ikke alltid jeg spiser til det er tomt heller
blomstre Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Ved 4 mnd drakk min snuppe 180 ml 5 ganger for dagen mm og mme, etterhvert som behovet økte ble det innført grøt, så hennes topp var vel akkurat på 4 mnd. Etterhvert som det ble mer og mer grøt så ble det mindre og mindre melk...
mammatetogansketette:)) Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Vår gutt spiser ca 240 fire ganger daglig, pluss et måltid til på ca 150-200. Dvs. godt over literen pr.døgn. Dette har han gjort den siste mnd, og er 4 mnd gammel i disse dager.. Iflg helsesøster er det ikke så farlig om de spiser noe over literen, hun mente det var viktigere å vente til magen er mest mulig utviklet og klar til å fordøye fast føde før vi begynner med grøt. ( helst 5 mnd..). De siste dagene har han spist et måltid om dagen på nesten 300, og virker som han gjerne vil ha mere i flere måltider, så skal høre med helsesøster ang. introdusjon av grøt igjen... Syns det er kjempevanskelig jeg, å få motstridende info. ang. mengde mme...
babymi:) Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 hei klomsa;) hehe min lille pode som nå er 4,5 mnd spiser akkurat like mye som din. men her fikk jeg beskjed om å begynne med grøt og middagsglass. de sier så forskjellig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå