mai^prinsessa Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Nå har jeg bestemt meg for å begynne å prøve kjerringråd for å sette igang fødsel... Hehe Så, da trenger jeg hjelp fra dere... Fortell meg alle kjerringråd dere kan.. Forklar meg også hvordan de skal gjøres..
Ettervinterkommervår Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Hmm... Her er de jeg husker: - fødepizza (du finner sikkert oppskriften om du googler det) - spise kanel - gå lange turer og mye i trapper - sex (som faktisk er vit. dok. å kunne sette i gang fødsel) - modningsakupunktur Lykke til :-)
Månefeen ♥ Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Skal vi se... Jeg har fått 1000 "gode" råd fra "eksperter" på facebook og meldinger fra alle mulige folk (jeg synes det er dødsirriterende fordi jeg ikke tror på kjærringråd, er ganske sikker på at babyen må si ifra selv, har testet litt men ikke gitt noe annet enn vondter eller halsbrann). Men kanskje du kan ha nytte av de siden du vil prøve litt? Aner ikke hvor de har fått det fra, men her er noen av tipsene jeg har fått: -sykkeltur eller spinningtime -båttur i bølger -"la mannen slippe til" (sex) -løpe i trapper -spise grønne druer -rømmegrøt med ekstra rømme og masse kanel -kanelboller -ut i bilen å kjøre over fartshumper -gå på en fjelltur (bor i bergen å jeg fikk tips om å gå til fløyen) -spasere til føden -spise sterk mat -hoppe på trampoline -hoppe tau -stappe deg så mett at ungen ikke får plass å MÅ ut -vaske vinduer -vaske ned huset ...lykke til
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 link til tips: http://krakle.com/ventenett/igangsetting.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå