Gå til innhold

nedstemthet...flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter.

Har virkelige gode og dårlige dager med dene prøvingen.

Idag er en god dag, men alikevel føler jeg meg litt nedstemt. Det komer som regel rundt el og tr, når jeg blir bekymret for at vi ikke skal få det til.

Skulle ønske jeg ikke tenkte så mye på det.Stikker i meg når en i nær krets, koser seg over graviditeten sin...

Håper det skjer for oss også! Uff, positiviteten går uta av vinduet noen ganger..

Vente...vente...kjedelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenne den......*klem* (i tilfelle du trengte ein...)

Skrevet

ja, her kan jeg melde meg inn i allefall=) huff, det er ganske slitsomt egentlig.... denne mnd her er jeg ganske sikker på at jeg ikke får el... har vanskelig med å få el og nå er jeg i pause mnd fra pergo og nå er jeg på dag 15 eller 16 og ingen el så langt bare en del negative tester så dette går rett i dass!!!!!

hvis ikke jeg får el nå så skal vi bare vente med å ta ny kur før jeg får tr igjenn og det kan jo ta tid. flere har spåd at jeg blir gravid i aug, sep, okt så da kan det jo stemme hvis jeg får ny pergo kur i aug en gang...

men da kan jeg drikke masse vin og spise god mat på sommer kveldene=) huff, jeg vil jo ikke det men......

Skrevet

Her er jeg en i gjengen hvertfall.... Jeg klarer ikke glede meg ordentlig når andre skal ha barn helt ærlig..... Blir litt missunelig. For huff,det er bare ikke rettferdig..... Og ja med denne hormo overdosen vi kvinner blir satt på så hallo......ikke rart humøret går fra 0-100! :P

Klemmer til deg og alle forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...