Juliann10 Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Er selv overbevist om at dette stemmer...Kartet finner du ved å søke på kinesisk fødselskart på babyverden.no Har sjekket på MANGE som har fått baby, og dette stemmer jo!! Er det mulig!? Kartet tar utg punkt i mnd du ble gravid (det vil si 2uker før unnfangelse + morens alder)
Mamsemums Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Niks, dette er humbug. Har en født i 2006 og en til på vei og kartene tar feil på begge.
Musemor med tre søte små Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Dersom det stemmer så er gutten min ei jente. Og jeg er temmelig sikker på at ham ikke er det. Det er ett eller annet med tuten han har mellom beina som gjør meg meget overbevist på at han er en gutt.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Det samme er tilfellet hos oss også Jr. skulle vært jente i følge det kinesiske fødselskartet, men er det er no en gutt gitt
Wera72 Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Nei det tror jeg ikke på. Jeg har tre barn og det stemmer ikke på en av dem engang.
Juliann10 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2009 Det var jo litt artig, var overbevist på at dette stemte jeg...hehe;) Men da trenger ikke jeg å være så skråsikker lengre forstår jeg..
Baby*2012 Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Hehehe... Jeg trur like lite på kinesisk fødsels kart som på Elvira.... Begge barna jeg har fødd har den ikke stemt på Men den stemmer nok på noen,men det gjør jo alle spådommer Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå