Gjest Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Eg lurer på når eg evt vert gravid, kor mange unger me får og om eg og mann min gifte oss? Når i så fall:) Eg: 131082 Han: 300776 Spør om dere trenger meir info/fleire spm:)
Krin Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Hei Svartengel*vilhaspireegog*! Jeg får opp at dere to sammen er ment for hverandre så jeg tror dere blir gamle sammen. Jeg får opp bryllup om 4 år ca (sommeren tror jeg). Jeg får opp graviditet i juli 09 med en liten gutt for jeg får opp bilder av deg hvor du holder en liten baby i lyseblått teppe=))) Jeg får opp at det er mulig dere får 4 barn, men du må huske at vi har frivilje og dette er jo noe som kan forandre seg. Å se mange år fram i tid er ikke så lett=))) Jeg føler dere får et barn (jente) til før dere gifter dere men er ikke sikker på når. De to siste kan se ut som tvillinger=) Lykke til.... Klem fra
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Hei og tusen takk for at du hjalp meg:D Det passe perfekt med bryllup om fire år Eg føle litt sjølv ang meg og har mistanke om at eg får gut først ja, tvillinger har eg alltid sagt eg kjem til å få. Ja me får sjå om det blir fire, men vil ha stor familie. Kva kjønn blir tvillingane ser du det? Og igjen tusen tusen takk:D Og forresten Samsaya: Kan du sjå om du er "enige" med Krin?
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Flirer litt men eg er fornøyd med svaret:D Tusen takk Krin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå