Snikskytteren er storebror! Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Bilen min er på rep, og der har den vært i 5(!!!) uker.. vi bor langt ut på landet inni skogen, og her er det ikke mye å se.. Har vært her hver dag i 5 uker altså.. bare vært med til butikken 3-4 ganger. Jeg holder på å klikke! Også er jeg så øm i magen og ribbeina også! Ikke får jeg sove om natten, for finnes jo ingen stillinger som er gode å ligge i! ååååh, alt er så dritt! I dag kom sambo tidlig hjem.... altså for 45 min siden. Han gikk rett i dusjen å, og nå har han dratt igjen. Han skulle på kino med gutta.... så da sitter jeg her da... alene alene alene..... SYT SYT SYT ....stakkars meg..... Er det synn på deg å?
lamor Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Gutta i den forstand at barna deres eller venner?? Jeg hadde definitivt ikke funnet meg i å bli avspist med å bli igjen hjemme mens han gikk på kino når jeg hadde vert alene hele dagen i ukevis!!!!!! Jeg hadde klikka jeg også om jeg hadde vert deg !!! Hva er det som er galt med bilen din da??
Snikskytteren er storebror! Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 Nei, gutta er kameratene:) Min sønn er hos pappan sin i helgen. Var bare noen stag eller noe bak og noen foringer som skulle byttes, men det ble visst noe veldig til styr... Håper ikke det drøyer så mye lenger! Ikke kan jeg bare dra å hente den heller, for jeg er avhengig av at det blir gjort pga eu-godkj. Tja.. jeg kan jo ikke tvinge han til å være hjemme bare fordi jeg er hjemme da, men jeg synes det er innmari kjedelig da. Jeg hade sikkert fått lov til å være med om jeg hadde hatt lyst. Men star trek er ikke helt min greie....
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Det er synd på meg også! Jeg har vondt vondt vondt i bekkenet, er drita lei og sinnsvakt sliten... Bilen vår er også på reperasjon, turboen røk her for noen dager siden. Men vi har leiebil da, takk gud for det. Jeg har jenta vår på 21 mnd hjemme, og jeg er blitt en skikkelig suramor. Hun er ganske krevende til tider, og lunten min er ganske kort, så det blir til at jeg prøver å overhøre mye av skrikingen så jeg ikke skal gå helt i taket. Ikke orker jeg å ta henne mye med ut heller, alt er slitsomt. Så jeg har dritdårlig samvittighet ovenfor henne... Masse murringer og vondter, men ingen fødsel i sikte, og det skjer vel ikke noe før 2 uker over om jeg kjenner min egen flaks rett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå