jeanettee84 Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Hei. Her finnes det en sterk vilje, uavhengighet, entusiasme og kreativitet. Du foretrekker mentalt arbeid, men trenger også fysiske aktivitet for å få utløp for den kreative energien, ellers kan du bli veldig irritert eller deprimert. Av din nærmeste omgivelse kan bli betraktet som veldig selvsentrert. Du viser sjelden følelser, men er allikevel veldig følsom. Du nøyer deg sjelden med det nest beste. Du har også store humørsvingninger, enten er du høyt oppe eller langt nede. . Du har en sterk vilje, og denne vil komme til å bli testet, spesielt fra du er 28- 56 år. Muligheten for at du kommer til å oppnå dine mål er svært store. Du er generelt åpen for andres ideer, men du kan være ekstremt sta når du først har bestemt deg for noe. Pass på at du ikke blir for lat og utsetter ting for mye. Når ting ikke går så fort som du vil, har du en tendens til å presse for mye på. Får opp at du har en solid dose vågemot. En ny faktor sier at du ikke kan gå videre nå, du må vente. Ser en kvinne som er skilt , separert eller enke, sier også noe om å ikke la seg lure? det er viktig at et det blir satt ord på følelser. Ser også gode nyheter komme , ser også at noe ukent vil bli bragt inn i lyset. Får opp starten på noe nytt i form av ny jobb eller bytte av bolig Viktig at du stoler på deg selv og tar ansvar for eget liv. Får opp mange diskusjoner- ordkrig en byttehandel ? ser undertrykkelse og overbelastning Du driver deg selv hardt om dagen - noe holder på og vokse deg over hode. En konflikt blir undertrykt du orker ikke med alt og bryr deg ikke om konflikten som eksisterer. Ser håp, du er på rett spor for å nå dine mål
mysenjente34 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 jeg har det litt tøft nå..hadde en spontanabort om mandagen natt til 19 mai .dette har vært en tøff uke ..har en samboer som ikke vil snakke om det siden han ikke ville ha dette barnet..han skulle gå ifra meg osv ..jeg har mye hjelp fra min familie..jeg vet at jeg hadde klart en baby til..du er kjempe flink jeanettee84 til å spå ..det er så mye i forholdet vårt at jeg blir sprø..jeg hadde fått det mye bedre alene ..men jeg venter.. jeg har gråtet mange tårer pga han..men jeg har blitt sterkere.prøver å holde motet oppe og gud vet hvor langt nede jeg har vært denne uka ..men jeg holder meg oppe pga barna .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå