Gå til innhold

Blankt negativ test....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..testa for ei lita stund siden,..måtte venta tenkte eg i tilfelle der kom ein strek ettehvert...men den e så blank negativ atte....

håpe ingen tante komme før neste fredag. Har legetime..og hvis eg komme der for andre gang nå og seie eg ikkje får mensen..så må han vel gjør no...skjedde i februar (men så hadde eg ingen tegn på el i det heile tatt)...så...begynne vel å ane ugler i mosen akkurat nå...har ein test te da..ska ta den søndagsmorgen.. Gir jo aldri heilt opp, eller ka?

har jo ingen symptomer heller da... (og hvis om atte eg sko ha hatt el ettepå så e eg ialle fall ikkje gravid!! Så ikkje gubben fra 3.mai te 15. mai...og forrige helg va det tørke nedi der så...håpe da ikkje eg hadde el då!

Tusen tanker virra i hodet på meg akkurat nå...men om bare 3 timer e eg i armene på min kjære ute på flyplassen :) Så...tar helg fra heile prøvinga eg nå! Nyte den lille tia eg har med sambo...tror han har 7-8 netter hjemme i måneden......pushe på legen min om henvisning tenke eg...bare sånn just in case.....siden me har veldig få muligheter te å få ein klaff, så e det jaffal greit å veta om alt e i orden!! Gubben e frisk.. ekje mer enn halvaent år siden han laga sønnen sin så! (ikkje så han visste om da...stakkars...jævla kvinnfolk.....penger ska hu ha, men får ikkje lov å vær pappa for gutten sin...forbanna bitch....) Visst det blir eineste barnet "me" får og så.........

off..nå kom der mye på ein gang kjente eg.. får vel sette i gang å flikke litt i heimen te han komme... God Helg jenter!!!! *klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da! Det var trist. :(

Du får bare pushe på legen på fredag for å få et svar.

Prøv å tenk på noe annet, og nyt tiden med kjæresten din.

Klem

Skrevet

Jeg legger prøvingen litt på "hylla" nå jeg og prøver å fokusere litt på andre ting.... Det er litt lurt i think :P

Men kos deg masse med din kjære,ha sex og ha det deilig.... masse kos og "prøv" (vet det ikke er lett) å ikke tenk på det men nyt hverandre :D (Det skal jeg) Hvos jeg klarer det da.... LOL!

Men det er jo ennå ikke for seint sweety pie :P

Vi får håpe,vente og se ;)

Klemmer og baby støv sendes :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...