Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 uker igjen til termin. Har vert hjemme fra jobb i en uke nå. Gledet meg til å ta det litt roligere etter å ha jobbet 100% under hele svangerskapet. Mye jeg kunne gjort hjemme som vasking og pusle i hagen. Men har mistet lysten til å gjøre noe. Kroppen er tung og alt tar lengre tid. Venner er på jobb og mannen jobber alt for mye overtid. Fikk levert kjøkken på tirsdagen som jeg har skudd litt på. Jeg elsker å skru og fikse på ting. Her hjemme er det jeg som er handyman. Har montert noen benkeskap, satt på dører og skudd på håndtak. Det går sakte. Det påvirker humøret at jeg nå ikke er like rask som før. Tar masse pauser, ser på tv, kjedespiser. Noen forslag til hva man kan gjøre siste tiden som er litt gøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen her ja... Jeg har også jobbet 100 % hele veien, og det ble en litt brå overgang til plutselig å være hjemme kun... Men merker nå at jeg har lite overskudd til å gjøre ting, er trøtt og blir fort sliten i bena hvis jeg går mye. Men - noe morro må man vel da kunne finne på... Hva med:

- ta fotpleie

- gå til frisøren

- få masasje e.l.

- se jentefilmer :-)

- få orden på digitale bilder, lage fotoalbum

- bake eller lage mat man kan ha når babyen kommer hjem og energien ikke er på topp

Vel - mange muligheter egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...