Gå til innhold

Crinone og bivirkninger?

lioness*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere som går på Crinone noen bivirkninger, spotting feks? Jeg har ikke sett noe til spotting enda, etter hvor lang tids bruk kan man forvente å få det hvis det kommer?

Har masse vannete utflod, usikker på om det er "min egen" eller crinonen. Ikke noe særlig crinonerester så langt, en og annen liten klump bare. Men har bare gått på det et par dager da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen:-). Takk for tilbakemeldingen og oppmuntringen ang UL (mitt innlegg)....nå er det ditt: den vandige utfloden er fra Crinonen. Ingen fare. Det at det ikke kommer mer enn litt hvite klumper tror jeg er normalt. Hos meg "samler det seg opp" der inne (ugh). Spurte legen på IVF-senteret om det i dag, og hun sa det var normalt. Hun sa også at man innimellom kan ta litt av disse restene foirsiktig ut med en finger.... Jeg har ikke hatt spotting, men noen av disse restene jeg har "tatt ut" har vært litt rosafarget.... Har brukt Crinone i 3 uker tror jeg....

Håper dette var til litt hjelp:-)

Skrevet

Samme her... enkelte av restene har vært litt farget, lys rosabrunt liksom. Ellers bare vannete utflod og hvite småklumper - ikke så veldig mye

Har du også vannete utflod (helt blank) fra crinonen?

Skrevet

Hva annet går du på forresten?

Skrevet

Foruten Crinone x 1; Albyl-E 75 x 1 og Pregnyl x 2/uke. Hatt 2 SA og 2 MA i løpet av de siste 2 årene.....men ingen funn på utredning, så de har vel ingen indikasjon for å starte med disse medisinene, men det er vel verdt å forsøke alt:-). Det var forresten jeg selv som sa at jeg ønsket "sikkerhetsmedisinering".......

Skrevet

Jepp. Føler innimellom at jeg "småtisser" på meg.....men det er bare væske fra medisinen antagelig:-).

Skrevet

ja, godt med litt ekstra medikamenter, gjør litt for psyken om ikke annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...