Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Tisser dåkker rett på pinnen?? Eller i ein kopp og dyppe den oppi?? Hehe...alt det går an å lure på....har fått to stk tester i hus..! Vanlig cb that is...måtte ha to...blir litt dyrt med to digiale..hehe.. P.s...eg komme tebake te spådommer litt seinere...liiiitt for mye testing oppi hodet mitt nå..haha!! Så snart eg har fått tissa! (gjekk jo så klart på do rett før eg dro ut så ingen fare for at eg kan teste med ein gang..smartingen meg....)
Musemor med tre søte små Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Jeg pleier å tisse i kopp og dyppe, jeg. Er så teit å bruke opp en test med å ikke treffe lenge nok
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 Det e det eg og e så redd for..hehe...det og at eg har ikkje sååå god kontroll på stråla..plutselig har eg klart å ødelegge testen (te tross for folien rundt pinnen som ikkje ska bli våt!) og dynke fingrene.....haha! liiiiitt enklere å sikte i ein kopp.. ....vett ikkje heilt koffer eg lurte på det men..får rare ideer når en sitte sånn på pinnen...nesten bokstavelig talt
monca*84*j12 Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Jeg tisser også i kopp=) Syntes det er såå vanskelig og treffe akkuratt under den streken osv... Har kjøpt sånne shotteglass i plast.. akkuratt passe str.. Når skal du teste.. Er veldig spent altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå