Gå til innhold

da er jeg igang:)

nåerdetmintur:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yes! Da går vi på det samme, får håpe det gjør susen for oss begge! Godt å se den lille svarte prikken på skjermen tenker jeg. Skal på ul 6+2 og håper så inderlig å se hjerteslag da.

Ellers skulle jeg gjerne hatt noen flere symptomer. Brystene mine er feks ikke ømme. Hvordan er formen hos deg?

Ohh va spännande=) Får du tett oppfölgning på Ahus nu när du e gravid eller hur blir det med det?

Känns som om en ny graviditet hade varit "lättare" om man viste att man hade en lege/sykehus som förstod oron man känner å som man kunde kontakta om man var orolig.

Jag har time på Ahus för utredning 25 juni.. glädjer mej till å komma igång med det, men först ska jag in en sista gång (hoppas jag) på hysetroskopi på Ullevål. Hoppas verkligen att progynova/spiral å allt annat de gjort har gett resultater å att jag har en tjock å fin slimhinna=)

Massa massa grattis å lycka til nårblirdetmintur? byta ut namnet till nuärdetmintur! kanske=)

Kram

Da har jeg byttet nick:)

Formen er den samme egentlig. ømme bryster og litt uggen, er faktisk sånn at jeg skulle ønske jeg hang over do'n, men håper at den tid kommer.

Skal tilbake om 2 uker til ny ul, og så hvis alt er bra, 2 uker etter det igjen osv. frem til uke 12-13.

Han legen jeg kom til i dag var kjeme koselig. Forsto meg virkelig og hørte på meg. Fikk en veldig god mottagelse av han og det er godt.

Masse lykke til achieving my Everest 79, går nok helt sikkert bra for deg til slutt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...