mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 at nå var søknaden vår ferdig og den skulle oversendes lege,så til uka kunne jeg forvente brev fra Riksen!!! Ååå blir så spennende!Får vi da innkalling til forsamtale nå først da eller? Eller hvordan blir opplegget fremover?Gleder meg veldig i allefall da:)
lillehare Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 hei mollemor 79. har skravlet litt med deg tidligere og nå er jeg spent på å høre hvordan det går!!! hørt noe mer eller? hvor lang ventetid er det? vi har fått ebskjed om 6 mnd (porsgrun) og vi har ikke noe brev ennå, men vi er veldig spente
sommerhåp <3 Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Hei ) Vi venter også på svar, vet du når de har sommerstengt?? Lykke til!! Vi venter i spenning selv!
lillehare Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 tror de har stengt hele juli mnd... er ikke sikker.. vi skal til porsgrunn håper å høre fra dem snart...
sommerhåp <3 Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Ja da får vi vente litt til ) Har hørt mye bra om Porsgrunn, men det blir så langt å reise for oss.. Spennende tid fremover )
to snart tre Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Hei. Sniker meg bare inn for å fortelle at Porsgrunn har stengt i sommer og åpner ikke igjen før mandag 10.august, hvis dere var usikre. De har ferie i hele juli og så kurs før oppstart igjen 10.august. Mennskene og legene der er suverene - anbefales! Lykke til:)
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2009 29 juli skal vi inn til forsamtale,så det nærmer seg:))
mipmip Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Spennende! Vi skal inn til slik samtale på rikshospitalet uti august. Du må fortelle hvordan det var da, jeg er skikkelig spent mht alt som skal skje fremover..! :-)
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2009 Hei mipmip.Ja det skal jeg gjøre:))Håper jeg får resepter på alle medisinene og at jeg da kan starte opp i august en gang. Masse lykke til mipmip!
timjo Skrevet 16. juli 2009 #10 Skrevet 16. juli 2009 Hei, Jeg har nylig vært gjennom IVF på Riksen. Det er samtale med 2-3 andre par først. Også måtte jeg melde i fra om mensen 3 ganger før jeg kom i gang. Vi var på første samtale i februar i år, og i juni var vi i gang med uttak og innsetting igjen. Så bare beregn litt tid, det er visst stor pågang hos Riksen. Men de er veldig søte og hyggelige der... LYKKE TIL!!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2009 Oi såppas ja..Da kommer jeg ikke i gang før i oktober en gang da.Ja ja jeg får bare smøre meg med tålmodighet:)Men tusen takk for nyttig informasjon timjo:)Hvordan går det med deg nå da?Har du blitt gravid? Vet du sånn ca hvor mye det har kosta dere for det forsøket?
timjo Skrevet 16. juli 2009 #12 Skrevet 16. juli 2009 Det beste er faktisk at jeg er gravid på første forsøk (5 uker på vei i dag). Tok blodprøve hos Risken på mandag og fikk det bekreftet (men hadde da to tester på egenhånd som var positive). Så jeg er superhappy.......og kan nesten ikke tro det. Jeg har latt min mann være medesinansvarlig og holde orden på henting, betaling osv...men tipper vi har brukt 7000 kr på behandling og medisiner. Jeg har også tatt akupunturbehandling hos Klinikk Fjeld på Majorstua. Tok det både under egguttak og egginnsetting, og har fortsatt med det i ettertid for å stimulere sirkulasjonen osv. De har veldig fokus på IVF og graviditet og jeg vil anbefale det om du er åpen for litt alternativ behandlig. Du burde starte med det omtrent samtidig som sprøytene. Har aldri tatt akupunktur før vi startet med IVF-forsøkene selv, men har hørt om flere som også har hatt suksess med dette. Lykke til, håper det går bra for dere!!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. juli 2009 Oi så moro da timjo!!!Gratulerer:))))Da skal jeg krysse fingrene for at det skal gå bra for deg! 7000 kr er jo helt overkommelig.Var noe sånt jeg trodde det kostet også.Veldig greit å vite sånn ca på forhånd. Akupunktur hørtes veldig int.ut,så kanskje jeg også skulle prøvd det!Alt som kan hjelpe bør jo prøves!! Blir i allefall spennende tider for alle nå i tiden fremover da:) Lykke til,til deg også!XXXXXXXXXX krysser fingrene:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå