Gå til innhold

Flere med termin i august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin 1 august... en gutt;) Lille Niklas...;) har shoppet meg ferdig og mere til...men kjenner jeg meg selv rett så blir det sikkert mere klær innen prinsen kommer;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi venter en pike, termin er 12.august. Har kjøpt vogn, bilsete og litt barnetøy. I tillegg har vi arvet en vogge, vippestol, pumpe og noe annet småtteri. Tenkte å gjøre resten av innkjøpene når jeg går ut i permisjon den 22. juli. :-)

Skrevet

Hei! :-)

Har UL termin 13 august, men tror den lille kommer litt før slik som dei andre barna! :-)

Vet ikke 100% hva det blir, jordmor trodde kanskje gutt, men kunne ikke si noe sikkert! ;-)

Blir det gutt, blir det en liten Oliver, er det likevel jente så blir det ei Sunniva! :-)

Har det meste klart, kjøpte vog for ca 2 uker siden da den vi hadde fra før var helt oppbrukt, brukt før til til 4 barn! ;-)

Ellers så må vi kjøpe en kommode til å ha babyklærne i! :-)

Skrevet

Termin 4 august, venter gutt denne gangen;)

Skrevet

Min femte kommer 11. august.. eller et par uker etter ;) Mine vil nemlig ikke ut!

Første mann kom to uker før men de andre kom 9,16 og 11 dager over termin. Denne gangen hadde det vært hyggelig med fødsel til termin.

Har litt å shoppe selv, men venter til slutten av juni. Plukker med meg litt nå og da, vogn har vi kjøpt. Men det gjør jeg også da støtt og stadig.. Vogndilla!

Sitter nå og titter ut på reisverket på tilbygget, håper vi kommer inn i en av etasjene før lillemann kommer, men da må de jammen jobbe på ;)

Skrevet

Jeg har termin 7.august, men vet ikke hva vi venter..så bli spennende å se..

Det vi har kjøpt er et par basisplagg, vogn og skal kjøpe en stellekommode av en venninne... Vi har en fra før, så har det meste utstyr fra før...

Skrevet

Vi har i grunnen ikke så mye klart. Vi har fått noen plagg, kjøpt noen, fått arve vogndyne med trekk til og jeg har kjøpt inn en del bleier og innlegg. Vugge blir ferdiglagd i løpet av sommeren. Den er det svigerfar som står for. Vi har en myk rangle og teddy klar, som mannen kjøpte. Jeg har også kjøpt et bæresjal, og så har jeg også to kangaer klar til knerten blir litt større.

Resten skal kjøpes når engangsstønaden kommer.

Skrevet

...glemte å si at jeg venter en gutt! Glede oss så utrolig mye!! Og storesøster er storfornøyd med at hu skal få seg en bror!

Skrevet

Hei,jeg har også termin 4 august (gutt)

Stavanger

Skrevet

17.august - gutt nr 2:)

Skrevet

Termin på mitt første barn 16 august, men vet ikke om det er en gutt eller ei jente som bor inni der.. Men begynner å glede meg skikkelig til å finne det ut nå, ja =)

Skrevet

Så mange augustbarn det blir her! :-) Det er fint å gå gravid nå syns jeg. Vi venter en jente, har termin 13. august.

Skrevet

Har UL termin 13. august, men som med de tre andre barna regner jeg med at det kommer 1 - 2 uker før.

Vet ikke hva kjønn det er.... spennende..

Skal føde på Lillehammer sansynligvis

Skrevet

Jeg har termin 7.August. og i følge overlegen på gyn so tok UL så har jeg en jente imagen:)

Skrevet

Har termin med gutt nr 3 20 august :)

Enda et par dager til jeg egentlig er inne i 3.tri ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...