Gå til innhold

Flere med termin i august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns d virker som at d er så få?

jeg har termin 4.aug,men pga arv og at jeg er tynn tror legene at ungen kommer ca 2-3uker før.. :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har terminen 12 august.

Har du fått høre det? Er selv relativt slank.. har dette noe å si?

Skrevet

Heij,endeli flere me termin i aug:D

hehe..

ja,både lege å jordmor har sagt d at er man slank kan d gjøre at man føder før..altså ikke skummelt tidlig,men sånn ca 2uker..

men også er d ikke bare dette som har noe å si hos meg da,mamma fikk meg 3 uker før å min lillesøster 5uker før..

får du gutt eller jente da?:)

Skrevet

Okej. Skjønner.. :)

Vi venter en liten prins. Dere får jente ser jeg ;)

Funnet navn eller?

Skrevet

Jeg venter en gutt rundt den 9.-11. august.

Skrevet

Ja, jeg venter også en jente i august, har termin 9.august. De andre tre har kommet helt inntil termin, men har en rar følelse av at vesla kanskje kommer 1-2 uker før likevel. Blir spennende å se :-)

PS, synes det er litt småslemt av leger å si slikt til gravide ejg, vet en del som har fått samme beskjed og blitt superskuffet når de har gått både til termin og over. Ingen vet på forhånd når babyen kommer, uansett kroppsbygning og arv, med mindre et er planlagt en igangsetting eller KS da.

Skrevet

termin 6 august her, venter gutt så vi er flere :o)

Skrevet

jepp..men man kan jo ikke gjøre anett enn å vente å se..men legene sier at jeg mest sannsynlig ikke går over tiden,da jeg er liten kan bekkenet være for trangt til å føde normalt da,å ks er jeg livredd for..så de snakker om igangsetting til termin da..

å så moro:D ja,vi har fått sett d 2ganger på ul..var først på den ordinære,så var jeg i uke 24 etter et fall.. så blir spennede..

jepp,d har vi..Linnea skal hun hete:D

enn dere da?

Skrevet

innlegget var til 09baby venter augustbaby:)

glemte å skrive d:p

Skrevet

hehe,vi er bare to her i tråden,fåreløbig vertfall som venter jente..

ja,alt man kan gjøre er å vente..jeg begynner å kjenne d nå at d ikke er lenge til,d kribler liksom på en sånn udefinerbar måte:p

har du/dere samme følelsen?

Skrevet

gaden etter meg:D

d blir spennende..

blir mange gutter i august skjønner jeg;)

Skrevet

Termin 14 august, vet ikke hva det blir.

Skrevet

hmm..dagen kanskje*

Skrevet

Hvor mye har dere klart pr. idag? :)

Skrevet

Ca halvparten, antagelig mer etter i dag da jeg skal shoppe som en gal etter jobb, hehe.

Har bestemt meg for å være helt ferdig innen utgangen av juni, da jeg ikke ønsker å fly høygravid rundt og bære med meg to tonn varer og skru sammen møbler når jeg knapt kan se mine egne tær, hehe.

Skrevet

hehe..jeg har klart sprinkelseng,me beskyttelse,dyner,pledd,laken,puter å noen leker,å så har jeg noe klær+badebalje+ noen småting. så jeg skal snart på babyshopping da..

er også heldig å ha en svigermor som har begynt å strikke;p

nå er jeg spent å høre hva dere andre har kjøpt inn..syns jeg har kjøpt så lite til å være i uke 31.. :-s

Skrevet

Har termin 16 august og får gutt hvis UL viser rett:)

Skrevet

Har ikke kjøpt en sokk ennå en gang. Men har jo litt utstyr fra de to første. Stresser ikke...........

Skrevet

Ja, kjenner det er spennende nå! :-)

Jeg har tre gutter, dette er første jenten, så på noen omåder er det nesten litt som å være førstegangs igjen, andre forventinger merker jeg. artig!

Skrevet

Har termin 7 august, og vi venter spent på en liten jente! :-)

Skrevet

Vi venter en gutt den 10. August, vår første sammen! :) Har foreløpig klart vogn, bilstol, stellebord, tøybleier, litt klær, seng, ammepupme, og litt annet småtteri.. :)

Skrevet

Venter en liten gutt som skal hete Sebastian, og har termin 16 august. men siden jeg skal ha ks blir det fødsel mellom 6-9 august.

Har det meste av utstyr klart, har shoppa siden jeg var 3 måneder på vei :)

Skrevet

Jeg venter en liten jente mellom 2 og 8 august:-)

Har også shoppet inn det meste av utstyr;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...