White*Angel Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Snakka akkurat me ei kjempekoslig Elvira. Hun sa det at jeg blir gravid i september, rundt 15-18. Da ble det mere balanse i kroppen så da kom det til og klaffe. Jeg trenger hvile kunne hun fortelle. Mye tanker som går irundt hode mitt. Jeg kommer til og få jente. Plages litt med kvalme først og ryggen i slutten. men ellers går det helt fint Kommer til og bli veldig knytta til lillejenta. Jeg ser meg selv i henne. Vi måtte bare ta imot hjelpen vi fikk fra legene sa hun. Vi får 3 barn. Om jeg ville det ble det 5! bilteorien kanskje jeg klarer neste gang om ikke ble det neste gang der igjen. For hun så at jeg ble veldig letta og glad. Hun så meg også kjøre bil!
Baby*2012 Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Denne Elvira er vi flere som har ringt til og må bare si at der har jeg den store skepsis for hu driver med lureri.... -les trådene om Elvira her inne- Men får krysse fingrene for at noe av det hu kommer med er sant.... Jeg for min del tar det hele med ei klype salt ;P Klemmer
White*Angel Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 Har lest alt som er skrevet om henne. Tenkte jeg skulle ringe henne selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå