♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Noen som har vært borti att vanlig CB att den ene streker er veldig dårlig ser att det er så vitt ett kryss. den andre streker er litt mere synlig den ser jeg... hmmmm Er 4 dager ca igjen til jeg skal ha mensen... tror jeg hadde sa i april
Musemor med tre søte små Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Oi... Denne er vanskelig å svare på. En strek er en strek uansett hvor svak den er, men siden du muligens hadde en SA i april kan det også være HCG som hanger igjen i kroppen siden den gang. Så vent de 4 dagene til IKM og se om tanta kommer, og gjør hun ikke det, ta en ny test og se om den har blitt sterkere. Vil ikke anbefale at du tar en digital siden den kun sier gravid eller ikke gravid. Dersom krysset er sterkere da er du mast sannsynlig gravid, men er den det samme eller svakere er det nok en fare for at det kun er HCG "rester" etter SA
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 Hei tokk en digital cleare blue på tirsdag og den stod ikke gravid og har tatt 2 nå så begge viste gravid. så da må det vel stemme det
Musemor med tre søte små Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Jippi, gratulerer, da er du nok gravid da ;-)
Baby*2012 Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 JIPPPPPPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis Klemmer c",)
Dossa :) Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Såååå spennende!! Gratulerer masse med spiren c",)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 gratulere sååå mye lykke til fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå