Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Alle disse name-it klærne, selv om de er i 100% bomull så kan de ikke vaskes på 60 grader? Er det på grunn av fargestoffene eller? Må liksom sette på ei egen maskin med bodyer derfra, nesten alt annet går jo på 60 grader... Noen som vet om de tåler 60 grader likevel eller?
erteposen + 4 Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Det er utrolig mye barneklær som har har 40 grader på lappen. Det er fargene og trykket de vil beskytte, og så sies det at tøyet blir rent nok. Jeg vasker alle barnehageklær på 60 grader, stort sett, og de holder seg fint.
___ Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Sansynligvis er det for å beskytte farge, trykk eller noe annet. Vi vasker det aller meste på 40 grader uanset, det løser problemet. Rent blir det likevel.
Minafårsøsterellerbror Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Jeg har noen bodyer fra Claire som jeg tar på 60 selv om det står 40. De har holdt seg fine, kanskje den ene begynner å se litt slitt ut nå etter maange vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå