OnlySleeping *** Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Hei ja.. Det var lenge siden!! Får håpe dere har truffet EL da, selv om du ikke tror det! Jeg sitter med mensen nå jeg..:S Fikk mensen på dag 44... Går det an eller?!? Blir så irritert!!! Men men... Så er bare såvidt igang med ny PP. Aner ikke når EL kommer eller noe, så får vel kjøpe noen tester - hvis jeg gidder!! Kjenner jeg snart begynner å gi litt opp.. Venter forresten på ny time i Porsgrunn, håper brevet kommer snart og at det ikke er alfor leng ventetid!! Koselig å høre fra deg igjen
OnlySleeping *** Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2009 Hmmm...hvor ble innlegget av?!
lillehare Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 hei! har ikm neste uke. rart at syklusen min kom på dagen til tross for pergo i april!! jaja, men er ikke gravid da, skjer svært lite... blir litt deppa. fikk brev fra porsgrunn. 6 jævla mnd ventetid!! november!! ahh, er så lei nå. jeg skal slutte med el tester iallefall, er så sliten og lei, og derfor har jeg heller ikke vært på bim... sukk! håper det er bedre med deg enn meg da.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå