Prinsen & spiren Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 I det siste har lillegutt begynt å sparke og dulte meg i magen - på begge sider samtidig. Søkte litt om dette, og tyder på at han ligg i tverrleie?! Men er det vanlig på denne tida? Og, vil han mest sannsynlig endre stilling..? Er jo enda leeenge til fødselen, så alt kan jo skje. Men er det vanlig at han først ligger slik, og så fester seg nærmere fødselen? Hilsen førstegangs;)
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Sånn er det her også :-) Kan godt være at hode er ned, rumpa kommer ut som kul på en side og bena på den andre siden. Ombabyen ligger på tvers, så gjør ikke det noe enda. Er først etter uker 34-35 med førstegangs og uke 37-38 med fleregangs at babyen bør ha lagt seg med hode ned. Er ikke alle som opplever at babyen fester seg, hos meg har babyene aldri festet seg med noen av dem :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Min også ligger litt sånn ut i sidekantene av magen. Jeg er 31+4 og andregangs. Forrige gang så snudde min seg med hodet ned i i løpet av uken 39+... det syns jeg var litt seint. Da var jeg førstegangs. He he:)
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Heisann! Jeg er i uke 38 og kjenner det sånn enda! Har vært på en del ul grunnet andre ting, og babyen ligger med hode ned hos meg (er andregangs) så det er nok rumpa/ryggen og bena som strekkes på tvers! Blir nok en langbent frøken dette her:-)
Snufselure Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Jeg kjenner også spark/dytt på begge sider samtidig. Men ikke hver gang, jeg kjenner også spark bare på den ene siden av gangen. Men siden jeg også kjenner spark på begge sider samtidig, kan babyen ligge i tverrleie? Er 31+2.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Er i uke 29 jeg også, og her ligger også babyen ofte og sparker/strekker seg så det buler ut/sparker på både venstre og høyre side samtidig ;-) Kjenner godt at h*n snur seg inni der også, så mest så ligger den med hodet ned eller opp! :-) Dei har ennå god plass inni magen og vil nok mest sannsylig kunne snu seg rundt i mange uker ennå! :-)
*emeline* Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Jeg kjenner også spark/dytt på begge sider av magen, men min baby ligger med hodet ned i bekkenet, og det er festet. Det jeg kjenner er nok rumpa og noen føtter, og så kjenner jeg hendene som krafser mot blæra. Så her kjennes det overalt i magen )
julibaby09 Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 Jeg er 32+4 i dag og her også sparker gutten på begge sider samtidig. Vet helt sikkert at han ligge rmed hodet ned så det er nok som de sier over, at rumpa stikker ut i ene sida og en fot i den andre Hos meg skjer det spesielt hvis jeg ligger på sida og han sparker skikkelig fra på underlaget
PrøvLykken Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 Det skjer hos meg ofte, men flere ekstra UL har vist en baby med hodet godt planta nedi bekkenet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå