Gå til innhold

Auuu...mensensmerter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er 4 dagen med mensensmerter, 5 hvis jeg regner med den dagen i forje uke da jeg våknet av mensensmerter. Men TR kommer ikke, er over 2 uker på overtid nå. Fikk negativ test den 13., er det fortsatt en liten mulighet for at jeg er gravid? Hadde egentlig gitt opp denne pp pga negativ test, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt vær du får ein positiv test nå :) Har lest litt, og te tross for ka det virke som her inne, så e det veeeldig mange som ikkje teste positivt før gjerne både 1 og 2 uker over ikm!!

Det komme ikkje an på kor mye hcg som produserers..komme an på kor mye du skille ut i urinen! Som e, så klart, som alt aent me spør og lure på her inne :) Hehe..

Men sjangsene e ikkje ute dersom du ikkje har testa siden den 13'de! Bare så du vett det!! :D

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt, det hjalp! :)

Godt å vite at mange tester litt senere positiv, er enig med deg at det kan virke som de fleste tester positiv veldig tili her inne. Men våger liksom ikke helt å håpe.

Skal teste igjen så snart jeg tørr, er så redd den er negativ.

Skrevet

Kjenne følelsen..hehe..va kjempeivrig på å teste dagen ette ikm...men når den blei negativ kjente eg at heile kroppen bare motsatte seg videre testing!! Haha...men må nesten i dag da...invitert på party i mårå..tror nok neppe eg drikke uansett så lenge ikkje mensen har komt.. Men men..greit å ha ein unskyldning for å teste :P

Skrevet

Er det lenge siden du skulle ha hatt tr? Når i dag skal du teste?

Fikk sommerfugler i magen nå, håper du får positiv! :)

Lykke til, krysser både fingre og tær. :)

Hold meg oppdatert. ;)

Skrevet

Sko hatt 17 mai :) Og e rimelig sikker på at el va 14 dager før det igjen så....føle eg sitte sånn 50/50 her..hehe...skummeeelt...gøøy...hihi!! Hold meg oppdatert du og da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...