gullungenimagen<3 Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Hva syns dere om disse navnene? Siv Ida Sara Sunniva Andreas Jonas Emil Eivind
M ♥ ♂-2010 Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 1. Sara - kjempefint og koselig 2. Sunniva - koselig navn 3. Ida/Siv - liker ikke spesielt godt, veldig lei av de! 1. Emil - stødig og fint! 2. Jonas - liker godt! 3. Andreas/Eivind - liker ikke!
Gjest Siklerotte Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Siv - Forferdelig. Ida - KJEDELIG, egentlig aldri likt heller. Saa sykt mange som heter det. Da er Oda eller Ada f.eks mye finere. Sara - Liker ikke. Sunniva - Tja, ingen favoritt men det er greit nok. --- Andreas - Fint, men kjedelig. Ville aldri brukt det selv. Jonas - Samme som Andreas. Emil - Samme som de to over. Eivind - Stygt.
Izelin Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Sara - nydelig. Sunniva - søtt Ida - litt gammelt? Siv - liker ikke så godt Emil - fint, men mange som heter det nå Jonas - helt greit, ikke favoritt Andreas - liker ikke, men bedre enn: Eivind - kjedelig
Castho Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Av jentenavnene synes jeg Ida eller Sara med kanskje en knapp på Ida. Siv liker jeg ikke og Sunniva er helt OK. Guttene er definitivt Jonas penest, men Emil er på en god andreplass. Andreas er ikke pent, og Eivind er stygt synes jeg.
prebs Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 1.Ida - en favoritt 2.Sara - liker også veldig godt 3.Sunniva - fint 4.Siv - pent navn, egentlig, men tenk hvis man blir tykk? 1.Eivind - flott navn som fortjener å brukes mer 2.Jonas - kjempefint 3.Emil - ditto 4.Andreas - ditto Alle navnene er egentlig fine.
ma-85 Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Siv - greit navn, men kjedelig hvis det blir ei skikkelig kraftig dame da... Ida - pent Sara - kjedelig Sunniva - liker ikke Andreas - kjedelig Jonas - kjedelig Emil - kjedelig Eivind - pent
Miranda har født :-) Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 1. Sara - Pent :-) 2. Ida - Også pent, men litt for vanlig. Kjenner flere Ida'er enn Sara'er... 3. Sunniva - Egentlig pent, men ikke så veldig internasjonalt 4. Siv - Det navnet liker jeg ikke. 1. Andreas - Vakkert! 2. Jonas - Også utrolig pent :-) 3. Emil - Søtt 4. Eivind - Helt greit, ikke noe jeg kunne vurdert eller brukt selv.
(Oktober) Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 Sunniva Sara (Litt kjedelig) Ida (For vanlig) Siv (jeg liker ikke den generasjonens navn) Jonas (Fint, vil nok ha mange navnebrødre) Emil Andreas Eivind
Mille & lillegutt Skrevet 23. mai 2009 #12 Skrevet 23. mai 2009 Er ikke særlig begeistret for noen av jentenavnene dine. Ida og Sara er greie og kjedelige navn. Sunniva er helt greit. Siv liker jeg ikke. Jeg liker alle guttenavnene dine bortsett fra Eivind.
Gjest Antarctica Skrevet 23. mai 2009 #13 Skrevet 23. mai 2009 Jentene: Alle fine, unntatt Sara (poppis-bibelnavn) - holder en knapp på Siv, det er sjeldnest akkurat nå. Guttene: Bare Eivind er fint - alle de andre er poppis for meg.
Vannmann35 Skrevet 23. mai 2009 #14 Skrevet 23. mai 2009 Siv - liker ikke Ida - gørrkjedelig! Sara - liker ikke Sunniva - liker ikke Andreas - flott! Jonas -- flott Emil - ok Eivind - liker ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå