Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttenavn er fremdeles like vanskelig. TIl nå er følgende navn vurdert, uten at det er noen som faller 100% i smak:

Emil

Gabriel

Mats

Isak

Nå tenker vi imidlertid mer og mer på Jesper... Har dere innspill på dette navnet evt alternativer i samme leia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jesper er kjempe fint.

Evt andre

Jeppe

Kasper

Frits

Alfred

Per

Silas

Didrik

Jonathan

Lars

Lasse

Birger

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg liker Jesper, men synes Jasper er hakket finere.

Mats, Emil og Isak funker ogsaa.

Skrevet

Jesper er nydelig! Men samtidig føler jeg at det mangler noe, vet ikke hvorfor. Pent med et mellomnavn til kanskje? Så blir det mer spesielt:)

Ellers likte jeg alle du har ramset opp, bortsett fra Gabriel.

Hva med

Ludvig

Linus

Emrik

Filip

Jasper

Kasper

Kaspian

Benjamin

Jeppe

Peder

Skrevet

Jesper er skikkelig stilig. Gabriel er pent men forbinder det litt med englen. Mats er også ok. Emil er fint men mye brukt. Jeg ville valgt Jesper, ander forslag har jeg ikke.

Skrevet

Takk for innspill!

For min del står det nok mellom Jesper og Emil. Eneste innvendingen jeg har mot Jesper er at vi er sørlendinger og sier det med en slags -år ending på slutten. Emil er selvsagt veldig poppis, men klarer likevel ikke kvitte meg med det navnet altså.

Min mann er mer på Jesper eller Gabriel....

Det sier seg kanskje selv da - siden vi er enige om ett! hehe.

Skrevet

Jesper er kjempefint: )

Ellers liker jeg godt Mads (ville skrevet sånn) og Emil av dem du nevner. Men Jesper er minst brukt av de tre, så kjør på!

Skrevet

Emil, Gabriel og Isak liker jeg :-) Mats liker jeg ikke. Det bør uansett bli skrevet Mads.

Jesper er tøft :-) Jeg liker Kasper og Jonathan også :-P

1. Gabriel

2. Isak

3. Emil

4. Jesper

Skrevet

Kjenner en liten Jesper og synes det er et kult navn:) Ellers liker jeg

Isak, emil og til dels Mats (syntes det siste navnet var veldig kult da jeg selv var i tenårene og kjente et tøffing med dette navnet;) Liker det ikke sånn kjempegodt nå i voksen alder. Ikke så glad i Gabriel, men går an det også. Kasper /casper er også fint:)

Skrevet

Jesper er fint, men ikke når det uttales som Jespår... Har selv sørlandsdialekt og dette navnet utgår av denne grunn... Ellers liker jeg best Gabriel av dine forslag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...