Gå til innhold

Til dere eksperter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg krype til korset spørre dere ekspertene om 2 ting:

Jeg har hatt murring/stikking/kløing/vondt på høyre side helt siden forrige el som nå er nesten en måned siden. Det kommer og går, men er der noen timer hver dag. Særlig på kveldene. Vanncyste??

Jeg har siden jeg sluttet på p-piller hatt sykluser på 28-31 dager. I går, på dag 11 i syklusen var jeg på do og hadde en "geleklump" (sorry ekkelt) i trusa. Jeg prøvde å strekke det for å sjekke om det var el-slim. Jeg kunne strekke det, men det liknet absolutt ikke på eggehvite. Mer på snørr hi hi. Glemte å ta vanntesten. Var det el-slim? Eller sædrester?? Har ikke funnet det tilbake senere. Men er det ikke litt tidlig med el på dag 11 med så lange sykluser?

Åh, blir gal av dette! Kroppen er mye mer komplisert enn jeg noen gang har tenkt på!!! Mayday!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det var visst mer i dag! Og da liknet det mer på det som står om el-slim på pernille.info. Første gang jeg har funnet det på de to månedene vi har holdt på med "ProsjektBaby". Tøft!

Hi hi da er det vel bare å forføre kjærsten i helgen da ;-)

Skrevet

Hehehe..ser ut som om du fant utav det sjøl :P

Hehe...eg har aldri merka no særlig elslim i det heile tatt eg...kjenne det bare hvis eg kjenne på livmortappen.

Men!! over 6 mndr siden eg slutta på pilla...første gang ever eg har kjent el denne syklusen!! Hehe..det e nå ganske artig å bli kjent med sin egen kropp på denne måten :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg må hente opp denne. For denne el-perioden var litt forvirrende. Jeg har 29-dagers syklus. Sånn var slimet rundt el (tester ikke):

Dag 11: "geleklump" som kunne strekkes bittelitt

Dag 12: en mellomting mellom dette og "klassisk" el-slim

Dag 13: klassisk el-slim som liknet på eggehvite og kunne strekkes laaangt

Dag 14: klassisk el-slim

Dag 15-16: en mellomting mellom de to

Dag 17-18: "geleklump" igjen

Etter det: lotion/melk

Når var mest sannsynlig el blant disse dagene?? Blir ikke klokere av pernille.info akkurat her...

Sex dag 11, 13 og 15. Sambo reiste da bort så det ble ikke mer :-(. Derfor har jo tidspunkt for el endel å si for sjansene denne pp!

Skrevet

Tipper du hadde el den 15 jeg, og sex i massevis hadde dere også, så tror du kan slappe av;)

Skrevet

Takk for svar! Satser på at du har rett :-). En uke til IKM...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...