Gå til innhold

Som om jeg ikke var deppa nok :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 40+6 (-4dager), kom nettopp fra legetime. Min dato for overtid er 1.juni, jeg fikk beskjed av jordmor at jeg evt ville bli satt igang da før helgen. Men legen sier at siden mandag 1.juni er en helligdag så vil de nok vente til ETTER mandagen for det er skjelden de setter igang FØR datoen.

Gått med kraftige mensmurringer og masse kynnere en uke, de bygger seg aldri opp, gir seg å kommer tilbake 5-6timer etterpå. Sitter her med null "fødefølelse" og null motivasjon.... fyttikatta! Aldri vært så lei noe noen gang før. Ungen kommer aldri til å komme av seg selv, det er jeg sikker på, så hadde klamret meg til håpet om å kanskje bli satt igang til uken :(

Uff så sytete jeg er... Hvordan skal jeg få tilbake motivasjoen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler sånn med deg..

Jeg er -3 i dag, og ingen er særlig villige til å høre min sak ettersom babyen har det bra.. Uansett hvor mange plager man har... Skrev akkurat en langt innlegg om det her i sta=/

Skrevet

Vero85: Ja sant!! "Babyen har det jo så fint i magen" sier de. Sliter med bekkenet og belastning av magen (vondt i rygg, nakke og hodet).

Kjenner på en måte at hun er klar og vil ut, legen og jordmor sier selv at hun virker så klar, hodet er veldig langt nede i bekkent osv.. men at jeg ikke får noe ordentlige rier, derfor jeg føler på at hun aldri kommer til å komme. Redd for å føde en gigantunge til slutt!

Skal gå å lese innlegget ditt:)

Skrevet

Som jeg sier til alle som spør dagen lang: Ja, jeg kommer til å føde, men det kommer til å bli en komfirmant...=P hehe..

De sier hun her ligger langt og fint nede i bekkenet og er klar for å komme ut.. bla bla bla.... Så hvorfor ikke komme da.. *oppgitt* hehe..

Skrevet

Jeg har gått over 11 og 14 dager overtid med mine, men var nok mentalt innstilt på at termin var senere enn ul fordi jeg hadde blitt såååå skuffa. Kanskje du kan trøste deg med at fødsler som ikke er igangsatt ofte blir bedre siden kroppen er klar? VI fikk beskjed om å ha sex morgen og kveld for å modne tappen. En ide? Har vel ikke så mye motiverende å si, men det er lov til å bli skuffa og syte.

Skrevet

Hehe, Erteposen, sex er prøvd;) Men ga meg bare masse vonde maserier, ga seg etter 4t de gangene. Nesten redd for å prøve det igjen fordi jeg bare blir skuffa. Men takk for tipset:)

Hodet var godt festet og langt ned i bekkenet allerede før påsken, og "alle" sa (t.o.m lege og jordmor) at tuppa ville komme noen uker før termin, hadde mye maserier etter påsken å var på KK på sjekk, de lurte på å gi meg noe for å få ordentlig gange på det da, men sente meg hjem. Så ventetiden har vært lang allerede (selvom jeg hadde i bakhodet at det er vanlig for 1.gang å gå over termin).

Skrevet

hvorfor ringer du ikke til fødeavd å spør di om det er mulighet for at di kan ta en kontroll på deg før?

det gjore eg for 6år siden,og eg fikk komme ned å ta sparketest å dette.eg blei sotte igang samme dag.da var eg 7dager over ul termin.

Skrevet

Emiluk: Skal det ikke veldig mye til før de setter igang? Det er det jeg hører over alt... ? At det skal skje så naturlig osv osv. Legen min bare sa "så synd med bekkenet ditt da, men det blir jo bra igjen etter fødsel"

Babyen i magen har det veldig bra, har masse bevegelser osv, så føler at jeg ikke har noe å stille opp med for å bli satt igang =/

Skrevet

Skjønner deg godt, jeg! Jeg er 9 dager på overtid, og blir ikke satt i gang uansett hvor mye vondter jeg har hatt... så lenge babyen i magen har det bra! Og det er selvfølgelig det viktigste, men det hjelper egentlig ikke meg så mye likevel. Jeg har innstilt meg på at overtid er 14 dager over og at ingenting kommer til å skje før den tid, og så driver jeg med mest mulig annet i mellomtiden. Det hjelper kanskje ikke så veldig mye, men du er i hvert fall ikke alene om å ha det sånn...

Skrevet

det vet eg ikke,men eg ble sotte i gang.om det var fordi ungen va nesten 4 kilo eller om det va blodtrykket vet eg ikke.men blodtrykket mitt var ikke høgt,bare begynnt å stige litt.

seffølgelig ville eg ikke valgt å bli sotte i gang en gang til for eg hadde ingen go opplevelse med det,men det er ingen like,og vet jo mangen har gode opplevelser med det.

lykke til uansett=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...