Gå til innhold

Hei :o) Hvem er fra oslo her da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen min, Martin (2 1/2 år) og jeg bor også i Oslo. Jeg er 27 år og studerer på Universitetet. Har termin ca. 30. januar. Gleder oss veldig! Skal bli deilig å få unnagjort eksamen om 3 uker, da tror jeg jeg kommer til å glede meg enda mer over svangerskapet... Er litt dårlig kombi med lesing og trøtt og kvalm...

Klem

Annonse

Annonse

Hei

Vi er 30 og 34 år gamle med en liten gutt på 9 mnd, termin med nr 2 4 januar.Blir 15/ 16 mnd mellom de små. Bor på Kjelsås. Vært urkvalm i 3 mnd nå så får håpe det gir seg snart altså. :-) Flytter til gård i Drøbak til høsten/ vinteren..

Hehe :-) Er fra Vestlandet, men bor i Oslo, har gjort det i 10 år nå. Samboer med min kjæreste gjennom 14 år pluss.

Vi er andregangsgravide, men forhåpentligvis førstegangsfødende. Jeg blir 36 år i sommer - men hadde ting gått som planlagt så hadde vi hatt to barn og vært ferdige med babylagingen for mer enn 2 år siden.

Jeg bor på Bislett og er 28, sambo blir 29 i høst.

Har termin med vår første 17. januar. :)

Har planer om å flytte ut av sentrum før den lille kommer, vi fikk plutselig behov for litt større plass.. ;) Regner med vi havner en plass på østkanten av byen siden det blir nærmere jobb for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...