Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 ....fått den følelsen i kroppen at eg får mensen snart :-| Æssssj.....håpe da inderlig ikkje det....e vel sikkert bare som alle dei andre gangene eg har sagt dette siste ukene...eg må nok bare på do..haha!! Dumme kropp...oppfør deg fint!! Men...eg kan med hånda på hjerte sei at selv det om eg får mensen nå, så e det værste det at eg ikkje får hatt meg no med gubben i helga...der skoen min trykke..hehe.. E bare veldig opptatt av å ta vare på forholdet midt i prøvinga Og sex e det beste middelet (for oss i allefall!) ..også vett eg jo det at eg har stor fare for å få el ein evt. neste pp og. Snart sommer og ferie så då e det nødt å klaffe. Har bestemt meg for at baby'en min ska få komme akkurat når h*n har lyst!! <3
aloha83 Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Mensmurringer her også, har hatt det de siste to ukene, men ingen mens enda. Krysser fingrene for deg (og meg) for at det er ens spire som klamrer seg fast.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 vil bare si at mensmurringer har vært mine sikreste tegn på at jeg faktisk har vært gravid med alle mine barn.......så............har du testa?
aloha83 Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Jeg testet negativt på søndag 17.mai. Litt ustabile sykluser 26+26+25+30+? gjør at jeg ikke var sikker på om IKM var 17.mai(da skulle syklus vært 26 dager, eller onsdag denne uken(syklus 30 dager). Har bestemt meg for å ikke teste på nytt før på søndag igjen. Har begynt å tempe, begynte på onsdag, og temperaturen holder seg stabilt på 36,7. Vet ikke om det er høyt eller lavt siden jeg bare har tempet tre dager og ikke en hel syklus. Vet at den skal droppe igjen før mens, men som sagt så kan jeg ikke si om den er høy eller lav. Har vanligvis bare mensmurring 5 min før mensen kommer og så de to første dagene, har nå hatt murringer lenge og hadde en liten blødning på syklusdag 22, som jeg satser på var festeblødning. Testen får vise igjen på søndag.
Lykkebabis! Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Mensmurringer kan like gjerne være gravitetssymptom - så ikke mist håpet. Jeg hadde mensmurringer tre-fire dager før ikm og er nå i uke 6+4 og har det fremdeles. Begynner å bli kraftig lei - men vet at jeg skal bare være verdens lykkeligste. Jeg har gjerne mensmurringer i ukesvis fremover, jeg. Det er jo bare bonus så lenge spiren sitter (klarer ikke være helt like postitiv som det høres ut som hele tiden, altså..) Men som sagt - det er det symtomet som er helt klart tydeligst hos meg, så dere må ikke ta sorgene på forskudd. Ingen TR betyr HÅP! Drysser masse babystøv på dere og heier masse!
aloha83 Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Jeg håper i det lengste! Tar imot alt babystøv jeg kan få! Og tilbringer MASSE tid sammen med niesen min på 9 mnd. Det skal visstnok hjelpe å ha babykontakt, ikke vet jeg. Masse lykke til med spiren din!
Mossi83 Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Me får kryssa fingrane for at du ikkje får mensen!! Håbe på det besta:) Eg sko hatt mensen på onsdag, men har ennå ikkje fått, så eg får bare venta i spenning. Kanskje eg tørr å testa på søndag;) Kanskje det e meiningen at du ska ble gravid når du e på ferie, for då slappe du heilt sikkert mer av enn det du har gjort te nå.Ja det e viktigt å pleia forholdet sjøl om det sko ta lange tid for å ble gravid. Men eg krysse fingrane for deg. Håbe det bler din tur nå Lykke te!!! :-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2009 For et koselig lite svar Nei altså...eg e overraskande rolig denne pp'en..tenke så klart på det 24/7 nå!! Når eg e så langt over.. Men kanskje det e et tegn i segsjøl det og..hehe.. Ut å handle test og støvsugerposer!! (litt av en kombo..ingen fare for eg finne det eg ska ha på samme butikk!!) *swwwooosssssj* Lykke te du og aloha!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå