Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, FREDAG 22 MAI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 dager...tida går sakte, men nå begynner vi virkelig å få litt panikkfryd her i huset...tenk at det kommer ei tøtte snart! :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager! ikke så lei enda, men trodde det starta i går, desverre falsk alarm... topp form i dag!

Skrevet

39 dager igjen...

Skrevet

31 dager igjen =) Så er akuratt 8 mnd på vei idag gitt...

Skrevet

6 dager igjen her, men lurer på om det er noe på gang . Gikk med rier med 15 min mellomrom hele går og kl fire i natt gikk det over til 5 min mellomrom, men så kl 7 gikk det over til 10 min mellomrom - forstår ingenting jeg nå. De er jo veldig vonde og verst når jeg beveger meg.. lurer på å ringe å høre med føden.. Regner med det bare er falsk alarm.. men er så sliten og får ikke sove med vondtene..

Skrevet

61 dager

Skrevet

2 dager på overtid i dag. Lei av å vente nå. Har så veldig lyst å treffe tulla mi nå. Håper snart noe skjer.

Skrevet

-1 og det ser ikkje ut til å skje noko med det første.... Har veldig lyst å treffe vesleguten snart!

Skrevet

39 dager igjen og endelig høygravid :-)

Skrevet

Jeg har 10 dager igjen til UL termin, og 4 dg til min termin...

Er så lei og sover så dårlig at jeg håper den lille vil komme rundt min termin ja..

Eller i dag for den saks skyld. Men er nok redd for at jeg blir gående med denne magen noen uker til ja...

Skrevet

76 dager her, så her er det fortsatt tid igjen, men det går fort synes jeg.

Skrevet

38 dager igjen her! :-)

Skrevet

12 dager igjen. Ruger og venter på de minste tegn til at det skal starte... Er bare å gå å legge seg igjen og samle krefter. hun kommer når det passer henne tenker jeg... Kan det ikke passe nå da lille frøken?

Skrevet

64 dager igjen nå:-)

Skrevet

19 dager! Alltid deilig med nytt 10-tall! Har til og med begynt å glede meg til fødselen, jeg som alltid har gruet meg til den! Jeg er klar, jeg:-)

Skrevet

61 dager!

Skrevet

36 og begynner å synes at døgnet har litt vel mange timer..

Skrevet

6 dager--

Skrevet

9 dager på overtid!!! :( :( :(

Er misunnelig på dere som fortsatt kan telle ned, jeg...

Skrevet

14 dager!!:)

Skrevet

10 dager igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...